Item type: Книги
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 65.050.2я7/М26 (Browse shelf(Opens below)) Available 00000026123

Зміст :
Формування теорії маркетингу
Становлення та розвиток маркетингу в Україні
Еволюція економічної теорії як чинник виникнення та розвитку теорії маркетингу
Концепції маркетингу
Основні категорії маркетингу
Комплекс маркетингу
Види маркетингу та їх характеристики
Сучасні проблеми маркетингу
Глобальний (міжнародний) маркетинг
Індивідуальний маркетинг
Прямий продаж в Україні. Етика та професійні стандарти Української асоціації прямого продажу
Екологічний маркетинг
Ризики в маркетингу
Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень
Теоретичні аспекти маркетингової товарної політики
Засади маркетингового ціноутворення
Теорія маркетингових комунікацій
Теорія маркетингової політики розподілу