Local cover image
Local cover image

Напружено-деформований стан поверхневого шару деталей при реалізації триботехнологій припрацювання і відновлення [Текст] / В. В. Аулін, С. В. Лисенко, А. В. Гриньків [та ін.]

Contributor(s): Material type: ArticleArticleLanguage: Ukrainian Publication details: Кропивницький : ЦНТУ, 2019Edition: Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 1(32)Description: С. 103-113Subject(s): Online resources: In: Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки, Вип. 1/32
Item type: Статті
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

З теоретичної точки зору розглянуто вплив триботехнологій припрацювання і відновлення на формування напружено-деформованого стану поверхневих шарів спряжених деталей систем і агрегатів транспортних засобів. Визначено, що переважна більшість їх трибоспряжень працюють в умовах пластичного насиченого або ненасиченого контактів. Модифікований поверхневий шар сформований реалізацією триботехнологій припрацювання і відновлення спряжених деталей розглядали як конструктивно-ортотропні оболонки. Враховуючи систему діючих сил і моментів сил показано, що вони задовольняють рівнянням рівноваги, що характерні для тонких однорідних оболонок Компоненти напруження і деформації поверхневого шару отримані відповідно до узагальненого закону Гука, з урахуванням гіпотези Кірхгофа-Ляве. Ці вирази можна використовувати для оцінки напружено-деформованого стану спряжених поверхонь деталей при їх модифікуванні або впливі в процесі реалізації триботехнологій припрацювання та відновлення для підвищення їх ресурсу.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image