Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Креативний менеджмент : навч. посіб. / О. В. Самокиш

За: Вид матеріалу: Текст Текст Публікація: Київ : Кондор, 2016Опис: 203 сISBN:
  • 978-617-7278-48-0
Тематика(и):
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 005-026.15(075.8)/С17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000026546

Зміст:
Вступ
Розділ 1. Теоретичні засади креативного менеджменту
1.1. Природа креативності
1.2. Креативний менеджмент у системі менеджменту
1.3. Особливості креативності в бізнесі
1.4. Креативність у контексті людського та інтелектуального капіталу
1.5. Необхідність креативності в ухваленні рішень
Розділ 2. Творчий потенціал особистості
2.1. Сутність творчого потенціалу особистості
2.2. Складові творчого потенціалу особистості
2.3. Характеристика творчого процесу людини
2.4. Чинники розвитку творчих здібностей особистості
Розділ 3. Джерела та методи генерування ідей
3.1. Джерела виникнення креативних ідей
3.2. Методи психологічної активізації мислення
3.3. Методи систематизованого пошуку ідей
3.4. Методи спрямованого пошуку
Розділ 4. Формування й управління креативною командою
4.1. Колективна творчість
4.2. Формування та функціонування команд
4.3. Ефективність функціонування команд
Розділ 5. Методи колективного генерування ідей
5.1. Класифікація методів колективного генерування ідей
5.2. Асоціативні методи колективного генерування ідей
5.3. Аналогові методи колективного генерування ідей
Розділ 6. Управління креативною організацією
6.1. Риси креативної організації
6.2. Активізація креативності в організації
6.3. Розвиток персоналу креативної організації
Глосарій
Питання для самоконтролю
Тестові завдання

Анотація:
У навчальному посібнику висвітлено засади креативізації менеджменту організації. Розглядаються теоретичні аспекти й практичне застосування знань з креативного менеджменту, розкрита сутність креативності та креативного менеджменту. Наведене широкий інструментарій та прийоми психологічної активізації мислення й генерування ідей, особливості функціонування команд й управління креативною організацією.
Призначений для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр", спеціальності "Менеджмент інноваційної діяльності". Буде корисним всім, хто цікавиться проблемами надання менеджменту більш творчого характеру.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки