Організаційні аспекти стратегічної перемоги в конкурентній боротьбі малих будівельних підприємств [Текст] / І. В. Харченко, О. В. Лізунков
Material type:

Метою дослідження є пошук стратегічних кроків для перемоги в конкурентній боротьбі малих будівельно-монтажних підприємств в умовах ринку, на якому не діють фактори масштабу та диференціації. Обгрунтовано, що вирішення проблеми має концентруватися на організації роботи будівельних підприємств таким чином, щоб були дотримані оптимальні строки виконання всього комплексу будівельно-монтажних робіт, що дозволить виконати умови тендеру - або мінімізувати собівартість будівельно-монтажних робіт, або дотриматись заданих строків. Визначено характер ззалежності величини фактичних витрат на будівництво від термінів виконання робіт.