Local cover image
Local cover image

Філософське осмислення трансформації маркетингового менеджменту підприємства в умовах переходу до мережевої економіки [Текст] / Т. Б. Немченко, В. О. Липчанський, Т. А. Немченко

By: Contributor(s): Material type: ArticleArticleLanguage: Ukrainian Series: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки ; Вип. 6(39) Publication details: Кропивницький : ЦНТУ, 2021.Description: С. 258-266Subject(s): Online resources: In: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 6/39
Item type: Статті
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

В статті розкрито сутність маркетингового менеджменту з використанням філософських підходів до пізнання даної категорії, зокрема онотологічний, епістемологічний, аксіологічний, логічний та методологічний виміри. Досліджено глибинний зміст поняття «маркетинговий менеджмент», виходячи із структури маркетингового середовища підприємства, та виокремлено особливості розвитку маркетингового менеджменту в умовах становлення мережевої економіки.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image