Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Філософське осмислення трансформації маркетингового менеджменту підприємства в умовах переходу до мережевої економіки [Текст] / Т. Б. Немченко, В. О. Липчанський, Т. А. Немченко

За: Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Стаття, складова частинаСтаття, складова частинаМова: українська Серія: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки ; Вип. 6(39) Публікація: Кропивницький : ЦНТУ, 2021.Опис: С. 258-266Тематика(и): Електронне місцезнаходження та доступ: У: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 6/39
Тип одиниці: Статті
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Немає реальних примірників для цього запису

В статті розкрито сутність маркетингового менеджменту з використанням філософських підходів до пізнання даної категорії, зокрема онотологічний, епістемологічний, аксіологічний, логічний та методологічний виміри. Досліджено глибинний зміст поняття «маркетинговий менеджмент», виходячи із структури маркетингового середовища підприємства, та виокремлено особливості розвитку маркетингового менеджменту в умовах становлення мережевої економіки.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки