Дизайн-мислення, як нова парадигма розвитку стартапу [Текст] / А. М. Ткаченко, Д. Д. Плинокос
Material type:

В статті досліджені умови та особливості формування ідеї для розроблення сучасного продукту, нової технології або нового вектору розвитку підпрємницької діяльності на платформі дизайн-мислення. Доведено, що реалізація бізнес ідей створює для суб’єктів підприємництва додаткові можливості. Цей процес починається з конкретної проблеми – завдання для дизайн мислення. Вирішення цієї задачі дозволить задовільнити потреби споживачів, вирішити їх проблему та створити новий, унікальний продукт, що користується попитом. Розвиток стартапів, бізнес організацій, роботи підприємств за таким принципом надасть значні переваги та дозволить бути більш успішними та конкурентоздатними.