Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Дизайн-мислення, як нова парадигма розвитку стартапу [Текст] / А. М. Ткаченко, Д. Д. Плинокос

За: Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Стаття, складова частинаСтаття, складова частинаМова: українська Серія: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки ; Вип. 6(39) Публікація: Кропивницький : ЦНТУ, 2021.Опис: С. 238-246Тематика(и): Електронне місцезнаходження та доступ: У: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 6/39
Тип одиниці: Статті
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Немає реальних примірників для цього запису

В статті досліджені умови та особливості формування ідеї для розроблення сучасного продукту, нової технології або нового вектору розвитку підпрємницької діяльності на платформі дизайн-мислення. Доведено, що реалізація бізнес ідей створює для суб’єктів підприємництва додаткові можливості. Цей процес починається з конкретної проблеми – завдання для дизайн мислення. Вирішення цієї задачі дозволить задовільнити потреби споживачів, вирішити їх проблему та створити новий, унікальний продукт, що користується попитом. Розвиток стартапів, бізнес організацій, роботи підприємств за таким принципом надасть значні переваги та дозволить бути більш успішними та конкурентоздатними.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки