Маркетинг підприємства : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова

За: Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Текст Публікація: Київ : ЦУЛ, 2012Опис: 612 сISBN:
  • 978-611-01-0337-4
Тематика(и):
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 65.291.3я7/Б20 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000024461

Зміст :
Маркетинг як система діяльності підприємства на ринку
Товарна політика в умовах маркетингової орієнтації підприємства
Дослідження конкурентоспроможності товару
Цінова політика в системі маркетингу підприємства
Розподіл та збут у комплексі маркетингу підприємства
Маркетингова логістика
Комунікаційна політика в комплексі маркетингу підприємства
Система просування-мікс у підприємстві
Прямий маркетинг
Персонал у комплексі маркетингу підприємства
Маркетинг у зовнішньоекономічній діяльності підприємства
Управління маркетингом у підприємстві
Організація маркетингової діяльності підприємства
Програмування маркетингової діяльності в системі управління підприємством
Планування в маркетингу; Контроль у маркетингу