Local cover image
Local cover image

Ціноутворення: збірник тестових та розрахункових завдань : навч. посіб. / Є. Я. Агєєв, Т. В. Шахматова, С. В. Піча

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Ukrainian Publication details: Львiв : Новий Світ – 2000, 2023Edition: 2-ге видDescription: 286 сISBN:
  • 978-966-418-192-8
Subject(s):
Item type: Книги
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 338.5(075.8)/А23 (Browse shelf(Opens below)) Available 00000028034

Зміст:
Передмова
Розділ 1. Методичні вказівки до виконання тестових та розрахункових завдань та особливості формування деяких цін та тарифів
1.1. Економічна сутність ціни. Склад, структура ціни та формування її елементів
1.2. Методи ринкового ціноутворення
1.3. Попит і пропозиція як цінотвірні чинники
1.4. Приклади розрахунків деяких цін та тарифів
1.5. Використання індексів у цінотворенні
1.6. Прийоми цінової політики
Розділ 2. Тестові завдання
Розділ 3. Практичні завдання
Розділ 4. Інноваційні (нетрадиційні) практичні заняття (приклади)
Розділ 5. Ключі до тестів та рекомендації щодо рішення типових практичних завдань

Анотація:
Даний посібник є додатком до навчального посібника "Ціноутворення: теорія та практикум" і побудований за принципом: від методичних вказівок до практичного рішення тестових та розрахункових завдань з курсу "Ціноутворення", що надає можливість використовувати надані завдання як при аудиторських заняттях так і при самостійній роботі студентів.
Авторами поставлене завдання: надати, в досить доступній практичній формі, повне представлення про сутність механізму ціноутворення: від початку його теоретичного розвитку до сучасного використання в умовах функціонування ринкового механізму розвитку економіки.
В цій роботі завдання та приклади їх вирішення побудовані відповідно до тем навчальної дисципліни "Ціноутворення", а їх універсальність надає можливість використання цих завдань також і при вивченні таких дисциплін як: "Ціноутворення та кон’юнктура ринку", "Сучасна політика ціноутворення", "Маркетингова цінова політика".
Посібник розраховано як на студентів і викладачів, так і на широке коло осіб, що цікавляться питаннями сучасного ціноутворення.

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image