Ціноутворення : навч. посіб. / О. В. Колесников

За: Вид матеріалу: Текст Текст Публікація: Київ : ЦУЛ, 2010Видання: 4-те вид. перероб. та допОпис: 156 сISBN:
  • 978-611-01-0133-2
Тематика(и):
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 65.25я7/К60 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000023625
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 65.25я7/К60 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000023626
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 65.25я7/К60 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000023627

Зміст:
Структура ціни. Витрати і прибуток
Теорія попиту і пропозиції
Ціна і корисність
Визначення оптимуму споживача при порядковому способі визначення корисності
Еластичність попиту і пропозиції
Інфляційні очікування
Ринкова рівновага та її види
Державне регулювання ринку
Ціноутворення в умовах досконалої конкуренції
Чиста монополія
Монополістична конкуренція
Ціноутворення в умовах олігополії
Сутність, мета і роль цінової політики
Методи ціноутворення
Параметричні методи ціноутворення і метод статистичних ігор
Основи практичного ціноутворення
Політика зміни поточних цін
Реакція суб'єктів маркетингової ціни на зміну цін
Маркетингові стратегії цін
Стратегія знижок, дискримінаційні ціни
Змішані маркетингові стратегії