Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Організаційні аспекти менеджменту туристичної діяльності [Текст] / В. А. Панченко, О. В. Черненко

За: Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Стаття, складова частинаСтаття, складова частинаМова: українська Серія: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки ; Вип. 6(39) Публікація: Кропивницький : ЦНТУ, 2021.Опис: С. 230-238Тематика(и): Електронне місцезнаходження та доступ: У: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 6/39
Тип одиниці: Статті
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Немає реальних примірників для цього запису

У статті розглянуто особливості організаційних аспектів менеджменту туристичної діяльності. Представлено результати анкетування менеджерів туристичних операторів, на підставі чого виділено і класифіковано фактори зовнішнього та внутрішнього середовищ організації. Метою статті є з’ясування сутності функції туристичного менеджменту «організування туристичної діяльності», а також виявлення та характеристика факторів організаційного оточення туристичних підприємств. Виявлено, що туристичне підприємство в управлінській діяльності, орієнтується на фактори внутрішнього середовища (мікро-рівень: цілі та завдання; персонал туристичного підприємства; технологія надання послуг; організаційна структура; фінанси) та фактори зовнішнього середовища (мезо-рівень: конкуренти на ринку туристичних послуг; контролюючі державні установи; громадські організації та об’єднання; клієнти; бізнес-партнери. макро-рівень: кон’юнктура туристичного ринку; законодавство України, яке регулює туристичну діяльність; економічна політика в державі; рішення та діяння місцевих органів влади; транспортна інфраструктура; екологія та рекреаційні ресурси; мода, сучасні тренди).

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки