Local cover image
Local cover image

Основи 3D моделювання і робототехніки : навч. посіб. для провед. практ. занять / М. О. Годунко, А. І. Гречка

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Ukrainian Publication details: Київ : 7БЦ, 2024Description: 44 сISBN:
  • 978-617-549-289-5
Subject(s):
Item type: Книги
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Книги Книги Читальний зал № 1 (тех. л-ра) 004.92:621.865.8(076.5)/Г59 (Browse shelf(Opens below)) Available 00000028670
Книги Книги Читальний зал № 1 (тех. л-ра) 004.92:621.865.8(076.5)/Г59 (Browse shelf(Opens below)) Available 00000028671

Зміст:
Вступ
Технологія 3D друку та її особливості
Що таке роботи і де вони використовуються?
Початок роботи та знайомство з основами 3D моделювання

Проєкт № 1. «Роботик»:
знайомство з 3D простором, методами надання об'єму, проєктування деталей робота, складання конструкції в 3D просторі, друк деталей на 3D принтері та складання готових деталей в одну конструкцію

Проєкт № 2. «Курча»:
проєктування деталей робота, складання конструкції в 3D просторі, друк деталей на 3D принтері, складання готових деталей в одну конструкцію, підключення електронних компонентів

Проєкт № 3. «Вітряк»:
проєктування деталей робота, складання конструкції в 3D просторі, друк деталей на 3D принтері, складання готових деталей в одну конструкцію, підключення електронних компонентів

Проєкт № 4. Маніпулятор «Рука робота»:
проєктування деталей робота, складання конструкції в 3D просторі, друк деталей на 3D принтері, складання готових деталей в одну конструкцію, підключення електронних компонентів, програмування контролера

Проєкт № 5. «Робокар»:
проєктування деталей робота, складання конструкції в 3D просторі, друк деталей на 3D принтері, складання готових деталей в одну конструкцію, підключення електронних компонентів, програмування контролера

Анотація:
У посібнику наведено приклади для проектування моделей та друку їх на 3D принтері від найпростішої до більш складного рівня, без прив'язки до конкретного середовища моделювання. Вчитель або викладач самостійно обирає програму для моделювання та послідовність виконання проектів.
STEAM — це напрям в освіті, який навчає дітей природничих наук, технологій, інженерії, мистецтву та математиці. Виконуючи завдання цього навчального посібника, дитина практично навчиться моделювати в 3D просторі та друкувати на 3D принтері, ознайомиться з основами схемотехніки та програмування, а також зможе реалізувати бізнес-ідеї.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image