Маркетингові інформаційні системи та цифрове моделювання в управлінні процесом виведення на ринок нового товару [Текст] / В. Ф. Гамалій, А. Ю. Мінько, С. А. Романчук
Language: Ukrainian Series: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки ; Вип. 6(39) Description: С. 154-162Subject(s): Online resources: In: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 639
No physical items for this record
Стаття присвячена дослідженню маркетингових інформаційних систем та цифрових моделей управління процесом виведення на ринок нового товару. Для досягнення поставленої мети розглянуті загальні характеристики, принципи та класифікація маркетингових інформаційних систем управління, розкриті основні аспекти цифрового моделювання, етапи та їх характеристика. Розглянуте поняття життєвого циклу та його основні моделі. Проаналізована цифрова модель управління процесом виведення на ринок нового товару та її основні складові.