Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Основи музеєзнавства : навч. посіб. / О. В. Виноградова, В. Г. Дарчук ; за ред. О. В. Виноградової ; М-во освіти і науки України, ДонНУЕТ

За: Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Текст Мова: українська Публікація: Львiв : Магнолія 2006, 2017Опис: 184 сТематика(и):
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 069.01(075.8)/В49 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000026318

3MICT

ПЕРЕДМОВА

РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА ТЕОРІЯ МУЗЕЄЗНАВСТВА

ΓΛΑΒΑ 1.1. Структурні елементи музеєзнавства як наукової дисципліни
1.1.1. Сутність музеєзнавства як науки: мета, об'єкт, предмет, функції та завдання курсу
1.1.2. Структура музеєзнавства
1.1.3. Музеєзнавство в системі наук. Методи музеєзнавства

ΓΛΑΒΑ 1.2. Основний понятійний апарат музеєзнавства
1.2.1. Ключовий понятійний апарат музеєзнавства. Поняття музей" і наукові підходи до його визначення
1.2.2. Поняття і зміст функцій музею
1.2.3. Класифікація музеїв

ΓΛΑΒΑ 1.3. Історія виникнення й розвитку музеїв
1.3.1. Протомузеї в античну епоху
3.2. Колекціонування у середньовіччя
3. Історичні передумови появи й типи музеїв епохи Відродження

ΓΛΑΒΑ 1.4. Історія створення західноєвропейських музеїв. Особливості музеїв Америки
1.4.1. Способи утворення та особливості функціонування перших музеїв
1.4.2. Національні музеї Європи та музеї національного мистецтва
1.4.3. Провідні музеї світу
1.4.4. Метрополітен-музей

ΓΛΑΒΑ 1.5. Історія музейної справи в Україні
1.5.1. Зародження і розвиток музейної справи на території сучасної України
1.5.2. Діяльність музеїв під час Першої, Другої світових війн та в післявоєнний період
1.5.3. Сучасний стан та перспективи розвитку музеїв в Україні

РОЗДІЛ II. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ОСНОВИ ДІЯЛЬНОСТІ МУЗЕЇВ

ΓΛΑΒΑ 2.1. Музей як науково-дослідницький заклад
2.1.1. Зв'язок музея і науки
2.1.2. Види науково-дослідної діяльності
2.1.3. Планування й організація науково-дослідної діяльності

ГΛΑΒΑ 2.2. Документообіг діяльності музеїв
2.2.1. Задачі обліку музейних фондів і створення системи фондової документації
2.2.2. Облік руху музейних фондів
2.2.3. Музейні каталоги та їх системи

ΓΛΑΒΑ 2.3. Організація музейної справи та управління музейною діяльністю
2.3.1. Поняття музейного менеджменту. Музейний фандрейзінг
2.3.2. Використання новітніх технологій в музеях
2.3.3 Теорія музейної комунікації та PR-відносини у організації музейної справи
2.3.4 Музей і реклама. Основні принципи музейного маркетингу

Список додаткової літератури
Контрольні питання і завдання
Тести
Додатки (закони)
Глосарій
Список літератури

Анотація:
Навчальний посібник підготовлено відповідно до типової програми навчальної дисципліни «Основи музеєзнавства» спеціальності 6.140103, враховує специфіку кредитно-модульної системи організації навчального процесу.
Автори посібника розглядають найбільш важливі етапи організації музейної справи в Україні та у світі, висвітлюють історію музейної справи від протомузейного колекціонування до теперішнього часу, розкривають механізми впливу на розвиток музейного маркетингу та менеджменту, а також з'ясовують особливості виникнення, розвитку та функціонування музеїв в різні часи, способи їх класифікації та особливості експозиційної діяльності.
Посібник призначено для студентів ОКР «Бакалавр» гуманітарних спеціальностей, викладачів вищих навчальних закладів, працівників музеїв, закладів культури.

Рекомендовано М-вом освіти і науки України

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки