Промисловий маркетинг у будівництві : навч. посіб. / С. М. Марченко, П. В. Захарченко ; М-во освіти і науки України, КНУБА
Вид матеріалу:
- 978-611-01-3182-7

Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал № 2 (економ. л-ра) | 658.8:69(075.8)/М30 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 00000028599 |
Зміст:
Вступ
1. Сутність, завдання та тенденції розвитку промислового маркетингу в будівництві
2. Ринки промислових товарів й особливості маркетингової діяльності будівельних підприємств
3. Стратегії промислового маркетингу на ринку будівельних товарів
4. Планування маркетингової діяльності на промисловому будівельному підприємстві
5. Маркетингові дослідження на промисловому будівельному ринку
6. Конкуренція на промислових ринках
7. Кон'юнктура ринку промислової будівельної продукції
8. Сегментація ринку та формування й дослідження попиту на промисловому ринку будівельних матеріалів
9. Маркетинг у галузі закупівлі промислових будівельних матеріалів
10. Товарна політика та управління асортиментом будівельних матеріалів
11. Цінова політика на промисловому будівельному підприємстві
12. Управління розподілом і збутом готової продукції на промисловому будівельному підприємстві
13. Планування й регулювання збутових запасів промислового будівельного підприємства
14. Комунікаційна політика промислового будівельного підприємства
15. Контроль, аналіз та ефективність маркетингової діяльності
Запитання для самоконтролю
Список літератури
Анотація:
Розглянуто діяльність господарюючих суб'єктів на промисловому ринку будівельної галузі, особливо в умовах воєнного стану. Увагу приділено особливостям промислового ринку будівельної галузі й інструментам роботи на ньому: маркетинговому дослідженню ринку промислових товарів галузі будівництва, сегментуванню та позиціонуванню, розробці продуктової стратегії, ціноутворенню, розповсюдженню будівельних матеріалів, ефективним комунікаціям на промисловому ринку будівельних матеріалів, які вкрай потрібні сьогодні для керівників промислових будівельних підприємств, менеджерів тощо.
Призначено для студентів спеціальностей 075 "Маркетинг", 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність", 073 "Менеджмент", а також може бути корисним широкому колу читачів, які цікавляться сучасними науковими досягненнями у сфері науки.