Управління збутовою політикою : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна ; ДонНУЕТ
Вид матеріалу:
- 978-611-01-0214-8

Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал № 2 (економ. л-ра) | 658.8:005.21(075.8)/Б20 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 00000028567 |
Зміст:
Передмова
Частина 1. Збутова політика підприємства в умовах маркетингової орієнтації
Розділ 1. Актуальність, предмет, завдання та зміст навчальної дисципліни "Управління збутовою політикою"
1.1. Актуальність і необхідність вивчення дисципліни "Управління збутовою політикою"
1.2. Предмет, мета, завдання та зміст навчальної дисципліни "Управління збутовою політикою"
Розділ 2. Збутова політика в системі маркетингового менеджменту підприємства
2.1. Формування збутової політики підприємства
2.2. Особливості управління збутовою політикою підприємства в умовах ринкової економіки
Розділ 3. Збутовий потенціал як основа забезпечення управління збутовою політикою підприємства
3.1. Збутовий потенціал підприємства: сутність і характеристика складових
3.2. Система забезпечення управління збутовою політикою
Частина 2. Процес управління збутовою політикою підприємства
Розділ 4. Планування в системі управління збутовою політикою підприємства
4.1 Процес планування збутової політики підприємства
4.2. Маркетингові стратегії управління збутом
4.3. Методи прогнозування збуту
Розділ 5. Організація збутової діяльності підприємства
5.1. Кадрове забезпечення збутової діяльності
5.2. Організаційні зміни під час реалізації збутової політики підприємства
Розділ 6. Мотивація в системі управління збутовою політикою підприємства
6.1. Мотивація збутового персоналу підприємства
6.2. Стимулювання збуту: сутність і заходи
Розділ 7. Маркетинговий контроль у системі управління збутовою політикою підприємства
7.1. Маркетинговий контроль збуту: сутність і види
7.2. Аудит системи управління збутовою політикою підприємства
Частина 3. Аналіз управління збутовою політикою підприємства
Розділ 8. STP-маркетинг в управлінні збутовою політикою підприємства
8.1. Сегментування ринку
8.2. Вибір цільового ринку
8.3. Позиціонування підприємства на ринку
Розділ 9. Діагностика процесу управління збутовою політикою підприємства
9.1. Діагностика маркетингового планування збутової політики
9.2. Діагностика організації збутової політики
9.3. Діагностика маркетингового контролю збутової політики
Розділ 10. Оцінка ефективності управління збутовою політикою підприємства
10.1. Оцінка зовнішньої ефективності управління збутовою політикою підприємства
10.2. Оцінка внутрішньої ефективності управління збутовою політикою підприємства
Навчальні цілі
Резюме
Контрольні питання
Тести для самоконтролю
Бібліографічний список
Покажчик
Додатки
Анотація:
Навчальний посібник присвячено актуальним теоретичним і методико-прикладним питанням управління збутовою політикою підприємства.
У навчальному посібнику розглянуто теоретичні аспекти формування збутової політики у підприємстві, наведено характеристику збутового потенціалу підприємства як основи забезпечення управління збутовою політикою; висвітлено процес управління збутовою політикою підприємства: планування збутової політики, організацію збутової діяльності, мотивацію в системі управління збутовою політикою й маркетинговий контроль збуту.
Особливу увагу приділено методології аналізу управління збутовою політикою підприємства: STP-маркетингу в управлінні збутовою політикою, діагностиці процесу управління збутовою політикою та оцінюванню ефективності управління збутовою політикою.
Навчальний посібник призначено для студентів, магістрантів, аспірантів, викладачів ВНЗ, наукових працівників, керівників та фахівців підприємств, які цікавляться питаннями управління збутовою політикою підприємства.
Рекомендовано М-вом освіти і науки України