Мерчандайзинг : сб. ст. по теории и практике мерчандайзинга / под общ. ред. Е. В. Ромата

Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Текст Серія: Библиотека журнала "Маркетинг и реклама"Публікація: Киев : Студцентр, 2008Видання: 2-е изд., доп. и перерабОпис: 264 сISBN:
  • 966-7530-26-4
Тематика(и):
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 65.421/М52 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000018729
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 65.421/М52 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000018730