Маркетинг : Основи теорії та практики : навч. посіб. / В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Ukrainian Publication details: Львiв : Магнолія 2006, 2007Edition: 3-тє вид., випр. і допDescription: 288 сISBN:
  • 966-8340-01-9
Subject(s):
Item type: Книги
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 65.050.2я7/Л61 (Browse shelf(Opens below)) Available 00000018234

Зміст:
Життєвий цикл товарів
Цінова політика
Посередницька діяльність, її роль та класифікація
Маркетинг комунікацій
Маркетингове дослідження
Маркетингове планування