Ринок цінних паперів : Маркетингові дослідження/ В. Н. Парсяк, В. В. Зельдіс
Material type:
- 978966364477-6
- 65.264
Теоретико-методичні основи маркетингових досліджень на ринку цінних паперів; Концептуальна модель маркетингових досліджень на ринку цінних паперів; Алгоритм дослідження мотивів поведінки портфельних інвесторів; Використання результатів маркетингових досліджень при управлінні ризиками цінних папрів і здійсненні спеціальних торговельних операцій; Розробка методів діагностики привабливості цінних паперів і формування фондового портфеля; Розробка процедури прогнозування прибутковості боргових цінних паперів; Використання методів прогнозування прибутковості акцій в маркетингових дослідженнях фондового ринку; Інформаційна підтримка прийняття рішень щодо селекції акцій і формування фондового портфеля;