Ринок цінних паперів : Маркетингові дослідження/ В. Н. Парсяк, В. В. Зельдіс

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: Київ: ЦУЛ, 2007Description: 224бISBN:
  • 978966364477-6
Subject(s): Other classification:
  • 65.264
Contents:
Теоретико-методичні основи маркетингових досліджень на ринку цінних паперів; Концептуальна модель маркетингових досліджень на ринку цінних паперів; Алгоритм дослідження мотивів поведінки портфельних інвесторів; Використання результатів маркетингових досліджень при управлінні ризиками цінних папрів і здійсненні спеціальних торговельних операцій; Розробка методів діагностики привабливості цінних паперів і формування фондового портфеля; Розробка процедури прогнозування прибутковості боргових цінних паперів; Використання методів прогнозування прибутковості акцій в маркетингових дослідженнях фондового ринку; Інформаційна підтримка прийняття рішень щодо селекції акцій і формування фондового портфеля;
Item type:
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Теоретико-методичні основи маркетингових досліджень на ринку цінних паперів; Концептуальна модель маркетингових досліджень на ринку цінних паперів; Алгоритм дослідження мотивів поведінки портфельних інвесторів; Використання результатів маркетингових досліджень при управлінні ризиками цінних папрів і здійсненні спеціальних торговельних операцій; Розробка методів діагностики привабливості цінних паперів і формування фондового портфеля; Розробка процедури прогнозування прибутковості боргових цінних паперів; Використання методів прогнозування прибутковості акцій в маркетингових дослідженнях фондового ринку; Інформаційна підтримка прийняття рішень щодо селекції акцій і формування фондового портфеля;