Ринок цінних паперів : Маркетингові дослідження/ В. Н. Парсяк, В. В. Зельдіс

За: Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Текст Публікація: Київ: ЦУЛ, 2007Опис: 224бISBN:
  • 978966364477-6
Тематика(и): Інша класифікація:
  • 65.264
Вміст:
Теоретико-методичні основи маркетингових досліджень на ринку цінних паперів; Концептуальна модель маркетингових досліджень на ринку цінних паперів; Алгоритм дослідження мотивів поведінки портфельних інвесторів; Використання результатів маркетингових досліджень при управлінні ризиками цінних папрів і здійсненні спеціальних торговельних операцій; Розробка методів діагностики привабливості цінних паперів і формування фондового портфеля; Розробка процедури прогнозування прибутковості боргових цінних паперів; Використання методів прогнозування прибутковості акцій в маркетингових дослідженнях фондового ринку; Інформаційна підтримка прийняття рішень щодо селекції акцій і формування фондового портфеля;
Тип одиниці:
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Немає реальних примірників для цього запису

Теоретико-методичні основи маркетингових досліджень на ринку цінних паперів; Концептуальна модель маркетингових досліджень на ринку цінних паперів; Алгоритм дослідження мотивів поведінки портфельних інвесторів; Використання результатів маркетингових досліджень при управлінні ризиками цінних папрів і здійсненні спеціальних торговельних операцій; Розробка методів діагностики привабливості цінних паперів і формування фондового портфеля; Розробка процедури прогнозування прибутковості боргових цінних паперів; Використання методів прогнозування прибутковості акцій в маркетингових дослідженнях фондового ринку; Інформаційна підтримка прийняття рішень щодо селекції акцій і формування фондового портфеля;