Інфраструктура товарного ринку : навч. посіб. / М. О. Свірень, В. С. Рижиков, В. В. Дрига [та ін.] ; М-во освіти і науки України, МАУП, Кіровоград. ін-т ім. Св. Миколая

Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Мова: українська Публікація: Кіровоград, 2010Опис: 214 сТематика(и):
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Зображення обкладинки Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Зібрання Поличне розташування Шифр зберігання Зазначення матеріалів Нумерування/хронологія URL-посилання Порядковий номер комплекту/примірника Стан Примітки Очікується на дату Штрих-код Замовлення примірників Пріоритет у черзі замовлень на примірник Резервування курсів
Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 339.14(075.8)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000027872

ЗМІСТ

Вступ

Тема 1. Мета, завдання та предмет курсу "Інфраструктура товарного ринку"

1. Мета та основні завдання курсу «Інфраструктура товарного ринку»
2. Характеристика, поняття та складові інфраструктури товарного ринку
3. Види та тили ринків
4. Ринок, як регулятор взаємовідносин між покупцями та продавцями
5. Сутність та функції інфраструктури товарного ринку

Тема 2. Регіональна інфраструктура товарного ринку

1. Вплив оцінки економіко-географічного місцезнаходження і природно-господарського використання території на розвиток інфраструктури товарного ринку
2. Оцінка трудового потенціалу
3. Регулювання регіональної інфраструктури ринку праці
4. Регіональна виробнича інфраструктура

Тема 3. Матеріально-технічне постачання і забезпечення, як складові інфраструктури товарного ринку

1. Інфраструктура ринку засобів виробництва і постачання
2. Матеріально-технічне забезпечення, як складова інфраструктури товарного ринку
3. Служба матеріально-технічного забезпечення в ринковій інфраструктурі
4. Методи і форми забезпечення матеріальними ресурсами
5. Методика вибору постачальників

Тема 4. Підприємства оптової торгівлі

1. Поняття та значення оптової торгівлі
2. Основні торгові посередники та їх характеристика
3. Розташування оптових торгових підприємств
4. Функції і структура апарату оптових торгових підприємств
5. Організаційно-економічні принципи оптової торгівлі засобами виробництва

Тема 5. Роздрібна торгівля і персональний продаж

1. Наукове поняття "роздрібна торгівля" та класифікація роздрібних підприємств
2. Типи підприємств роздрібної торгівлі
3. Корпоративні типи роздрібних торгових підприємств
4. Організація роздрібного продажу товарів та обслуговування покупців

Тема 6. Принципи й особливості маркетингової діяльності торгових посередників на товарному ринку

1. Маркетингова діяльність в інфраструктурі товарного ринку
2. Маркетингові рішення роздрібних торговців
3. Маркетингові рішення оптовиків
4. Маркетингове середовище

Тема 7. Поняття і види логістики та її значення для інфраструктури товарного ринку

1. Поняття терміну "Логістика"
2. Види логістики
3. Стратегія і тактика логістики

Тема 8. Комерційна, збутова та закупівельна логістика

1. Керування замовленнями в комерційній логістиці
2. Закупівельна логістика. Керування постачаннями
3. Збутова логістика. Види каналів розподілу

Тема 9. Логістичні інформаційні системи та перспективи розвитку логістики

1. Логістична інформаційна система
2. Перспективи розвитку логістики
3. Удосконалення управління логістикою

Список рекомендованої літератури

Додатки:
Додаток А. Тематика семінарських занять
Додаток Б. Тематика основних питань для самостійного опрацювання
Додаток В. Методичні вказівки з написання та оформленню рефератів
Додаток Г. Титульна сторінка
Додаток Д. Тематика рефератів
Додаток Е. Питання до заліку

Анотація:
У посібнику розглядаються проблеми закономірностей формування та розвитку ринкової інфраструктури, розкриваються її місце і роль у суспільних процесах з точки зору загальних методологічних принципів і практики функціонування конкретних товарних ринків України.

Автори прагнуть сформувати у читача правильне розуміння механізму створення і використання інфраструктури товарного ринку і з цією метою висвітлюють цілий комплекс питань, пов'язаних з сутністю, характеристикою основних елементів інфраструктури та маркетинговими посередниками в інфраструктурі товарного ринку; логістикою у сфері розподілу, зберігання та продажу товарів; моніторингом товарних ринків України.

Використані в посібнику матеріали сприятимуть процесу накопичення базових знань з інфраструктури товарного ринку; формуванню умінь і навичок самостійної роботи студентів; засвоєнню навчального програмного матеріалу з даної дисципліни при підготовці до семінарських занять, написанні рефератів, складанні заліків.

Навчальний посібник розроблено для всебічної аудиторії: студентів, аспірантів, викладачів економічно орієнтованих дисциплін, практичних працівників у сфері матеріально-технічного постачання, логістики, товароруху, комерційної діяльності, маркетингу.