Практический маркетинг : учеб. пособ. / В. Н. Слиньков

За: Вид матеріалу: Текст Мова: російська Публікація: Киев : КНТ, 2005Опис: 368 cISBN:
  • 966-8062-67-1
Тематика(и):
Вміст:
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Зображення обкладинки Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Зібрання Поличне розташування Шифр зберігання Зазначення матеріалів Нумерування/хронологія URL-посилання Порядковий номер комплекту/примірника Стан Примітки Очікується на дату Штрих-код Замовлення примірників Пріоритет у черзі замовлень на примірник Резервування курсів
Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 65.291.3я7/С47 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000024194

Зміст:
Основные понятия в маркетинговой деятельности
Выбор поставщика и работы с ним
Покупательское решение
Управление закупками
Цели маркетинга и его виды
Внешняя среда
Оценка конкурентоспособности
Планирование маркетинга
Бюджет маркетинга и рекламы
План реализации
Управление маркетингом
Контроль маркетинга