Практический маркетинг: учеб. пособ./ В. Н. Слиньков

За: Вид матеріалу: Текст Текст Публікація: Киев: КНТ, 2005Опис: 368бISBN:
  • 9668062671
Тематика(и): Інша класифікація:
  • 65.291.3я7
Вміст:
Основные понятия в маркетинговой деятельности; Выбор поставщика и работы с ним; Покупательское решение; Управление закупками; Цели маркетинга и его виды; Внешняя среда; Оценка конкурентоспособности; Планирование маркетинга; Бюджет маркетинга и рекламы; План реализации; Управление маркетингом; Контроль маркетинга;
Тип одиниці:
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Немає реальних примірників для цього запису

Основные понятия в маркетинговой деятельности; Выбор поставщика и работы с ним; Покупательское решение; Управление закупками; Цели маркетинга и его виды; Внешняя среда; Оценка конкурентоспособности; Планирование маркетинга; Бюджет маркетинга и рекламы; План реализации; Управление маркетингом; Контроль маркетинга;