Обгрунтування критерію стійкості транспортного потоку на дільницях дорожньої мережі [Текст] / А. Г. Кравцов, Т. Ф. Ларіна, О. М. Горяїнов [та ін.]
Material type:

У роботі отримано критерій оцінки стійкості транспортного потоку на різних ділянках вулично-
дорожньої мережі. Аналіз критерію дозволяє сформулювати параметри, від яких залежить стійкість.
Показано, що на стійкість транспортного потоку впливають щільність та інтенсивність транспортного
потоку. Їх необхідно розраховувати для кожної ділянки дорожньої мережі чи магістралі як коефіцієнти
підсилення. Дано визначення робастності транспортного потоку (англ. robust range) – це безрозмірна
величина, яка характеризує діапазон сталого руху транспортних засобів на ділянках дорожньої мережі з
урахуванням її інфраструктури, щільності та інтенсивності руху без затримок та заторів.