Local cover image
Local cover image

Маркетингова товарна політика : практикум : навч. посіб. / О. А. Біловодська, В. В. Журило ; КНУ імені Тараса Шевченка

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Ukrainian Publication details: Київ : ЦУЛ, 2023Description: 236 сISBN:
  • 978-611-01-2896-4
Subject(s):
Item type: Книги
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 339.138:658.6(076.5)/Б61 (Browse shelf(Opens below)) Available 00000028639

Зміст:
Передмова
1. Зміст навчального матеріалу "Маркетингова товарна політика"
2. Аналітичні та розрахункові завдання
2.1. Товарна номенклатура та її характеристика
2.2. Оцінювання якості товарів
2.3. Оцінювання конкурентоспроможності товарів
2.4. Оцінювання відповідності товару інтересам економічних контрагентів
2.5. Вибір цільового сегменту ринку
2.6. Аналіз товарної номенклатурної політики підприємства і розроблення заходів щодо підвищення її ефективності
2.7. Аналіз бізнес-портфеля в управлінні товарною номенклатурою (товарним асортиментом)
2.8. Вибір рішень щодо модифікації товарної номенклатури в умовах неповної визначеності
2.9. Аналіз ризику виведення нового товару на ринок
2.10. Генерація ідей інновацій та їх попереднє оцінювання. Перевірка та об'єктивне оцінювання задуму нового товару
2.11. Штрихове кодування у маркуванні товарів
2.12. Оцінювання упаковки товару
3. Аналітичне завдання для групового обговорювання
4. Кейси
5. Завдання для розроблення та доповнення схем
6. Завдання інтерпретації графічних зображень
7. Тести
8. Кросворди
9. Категоріальний апарат
10. Контрольні питання
10.1. Перелік питань для підготовки до іспиту
10.2 Питання для обговорення
11. Список використаних і рекомендованих джерел

Анотація:
У посібнику систематизовано навчальний матеріал для практичного опанування дисципліни "Маркетингова товарна політика". Подано зміст теоретичного матеріалу за темами, практичні завдання та приклади розв'язання, аналітичні завдання для групового обговорення, кейси, завдання для розроблення та доповнення схем, інтерпретації графічних зображень, тести та кросворди. Для більш ґрунтовного опанування курсу викладено категоріальний апарат, який охоплює всі теми теоретичного матеріалу, сформовано перелік контрольних питань.
Для викладачів, здобувачів вищої освіти, маркетологів, представників бізнесу, а також абітурієнтів, що вступають в магістратуру на спеціальність "Маркетинг" галузі знань 07 "Управління та адміністрування"

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image