Local cover image
Local cover image

Рекламний менеджмент в Україні та механізм його розвитку в контексті діджиталізації економіки [Текст] / Л. А. Коваль, С. А. Романчук, С. В. Бойко

By: Contributor(s): Material type: ArticleArticleLanguage: Ukrainian Publication details: 2022.Description: С. 28-38Subject(s): Online resources: In: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. 8/41
Item type: Статті
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Розкрито теоретичну сутність реклами і рекламного менеджменту на основі вивчення та узагальнення наукової думки. Обґрунтовано об’єктивний характер розвитку рекламного менеджменту в сучасній ринковій економіці та якісних змін під впливом діджиталізації економіки, глобальних інноваційних процесів. Визначено чотири етапи у розвитку рекламного менеджменту, які тісно пов’язані як з появою наукових знань про торгівлю, рекламу, маркетинг, так і зі становленням маркетингового менеджменту. Розкрито взаємозв’язок рекламного і маркетингового менеджменту.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image