Local cover image
Local cover image

Маркетинг і логістика: концептуальні основи та стратегічні рішення : навч. посіб. у схемах і таблицях / С. В. Смерічевська, М. В. Жаболенко, С. В. Чернишева та ін. ; за ред. С. В. Смерічевської

Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Ukrainian Series: Вища освіта в УкраїніPublication details: Львiв : Магнолія 2006, 2025Edition: 3-тє вид., стерDescription: 547 сISBN:
  • 978-617-574-085-9
Subject(s):
Item type: Книги
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 339.138+658.7](075.8)/М26 (Browse shelf(Opens below)) Available 00000028818

ЗМІСТ
ПЕРЕДМОВА

ЗАЛІКОВИЙ МОДУЛЬ 1. ТЕОРЕТИКО-КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ

Змістовний модуль 1. Маркетинг: сутність і основні характеристики
Навчальні цілі
1.1. Основні поняття та історичні етапи розвитку маркетингу
1.2. Концепції маркетингу: сутність та характеристика
1.3. Принципи та функції маркетингу

Змістовний модуль 2. Маркетинг відносин як сучасна концепція маркетингу
2.1. Значення та історія розвитку маркетингу відносин
2.2. Маркетинг відносин: сутність, принципи і основні елементи
2.3. Маркетингова система взаємодії підприємства
2.4. Маркетинг відносин в системі маркетингового менеджменту підприємств

ЗАЛІКОВИЙ МОДУЛЬ 2. СТРАТЕГІЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

Змістовний модуль 3. Концептуальні основи стратегічного маркетингу
3.1. Сутність, роль і завдання стратегічного маркетингу
3.2. Стратегії сегментації та вибору цільового ринку
3.3. Маркетингові стратегії диференціації та позиціювання

Змістовний модуль 4. Інструментарій стратегічного маркетингового аналізу
4.1 Методика оцінки споживчої цінності товару
4.2. Матриця «об'єктивна/суб'єктивна якість» товару
4.3. Матриця ВCG: переваги та недоліки
4.4. Особливості використання на практиці матриці McKensey
4.5. Сутність та практичне значення матриці General Electric
4.6. Матричний аналіз СЗГ

Змістовний модуль 5. Альтернативи маркетингових стратегій та методика вибору оптимальної стратегії
5.1. Класифікація маркетингових стратегій
5.2. Види та характеристика маркетингових конкурентних стратегій
5.3. Основи формування цінової стратегії підприємства
5.4. Стратегічні маркетингові рішення відносно системи збуту
5.5. Стратегії просування продукції
5.6. Методологія вибору ефективної стратегії маркетингу

ЗАЛІКОВИЙ МОДУЛЬ 3. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ТА ФУНКЦІОНАЛЬНІ
ОБЛАСТІ ЛОГІСТИКИ

Змістовний модуль 6. Логістика: сутність і основні характеристики
6.1. Ретроспективний погляд на логістику: виникнення, еволюція, парадигми розвитку
6.2. Мета і завдання логістики
6.3. Понятійний апарат логістики. Предмет, об'єкти і суб'єкти логістики
6.4. Концепція логістики. Основні принципи, функції та види логістики
6.5 Причини виникнення і тенденції розвитку сучасної логістики

Змістовний модуль 7. Функціональні області логістики
7.1. Закупівельна логістика
7.2. Логістика розподілу
7.3. Логістика виробничих процесів
7.4. Логістика складування
7.5. Логістика запасів
7.6. Транспортна логістика
7.7. Інформаційна логістика

ЗАЛІКОВИЙ МОДУЛЬ 4. СТРАТЕГІЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ЛОГІСТИКИ

Змістовний модуль 8. Логістичний менеджмент: методологічні особливості та стратегічні рішення
8.1. Сутність, принципи, функції та методи логістичного менеджменту (ЛМ)
8.2. Процес еволюції та ієрархічність логістичного менеджменту
8.3. Особливості об'єкта логістичного менеджменту
8.4. Особливості організації логістичного менеджменту в логістичних системах
8.5. Логістичний аудит як основна з функцій логістичного менеджменту
8.6. Формування логістичної споживчої цінності як одна зі стратегічних цілей логістичного менеджменту
8.7. Класифікація логістичних стратегій та алгоритм прийняття стратегічних логістичних рішень

Змістовний модуль 9. Особливості логістичних систем (ЛС) як об'єкта логістичного управління
9.1. Сутність, структуризація та класифікація ЛС
9.2. Основні елементи, зв'язки та властивості ЛС
9.3. Зміст, задачі та етапи життєвого циклу ЛС
9.4. Механізм і процедура проектування та аналізу ЛС
9.5. Критерії та підходи до оцінки ефективності функціонування ЛС

Змістовний модуль 10. Управління ланцюгами поставок
10.1. Сутність та еволюція концепції управління ланцюгами поставок
10.2. Структура та типи зв'язків у ланцюгах поставок
10.3. Інтеграція і співпраця у ланцюгах поставок
10.4. Стратегії досягнення конкурентних переваг компаній у сфері управління ланцюгами поставок
10.5. Ефективність управління ланцюгами поставок: напрями підвищення та методи оцінки
10.6. Ризики в процесі управління ланцюгами поставок
10.7. Система менеджменту безпеки ланцюгів поставок

Змістовний модуль 11. Логістичне обслуговування
11.1. Сутність процесу логістичного обслуговування
11.2. Види логістичного обслуговування
11.3. Управління якістю логістичного обслуговування
11.4. Обгрунтування рівня обслуговування клієнтів
11.5. Стратегії логістичного обслуговування
11.6. Використання сучасних технологій у логістичному обслуговуванні

Резюме
Контрольні питання
Тести для самоконтролю
Список посилань
Кросворди
Список рекомендованих джерел з модулю «Маркетинг»
Список рекомендованих джерел з модулю «Логістика»
Іменний покажчик з модулю «Маркетинг»
Іменний покажчик з модулю «Логістика»

Анотація:
Матеріал у навчальному посібнику структурований та систематизований згідно з сучасними концепціями маркетингу та логістики відповідно до алгоритму прийняття стратегічних управлінських рішень.
Процеси інтеграції маркетингу та логістики набувають особливої актуальності в умовах розвинених ринкових відносин та сприяють забезпеченню ефективної взаємодії двох управлінських концепцій, які доповнюють одна одну. Взаємодія маркетингу — як концепції управління, орієнтованої на ринок, і логістики — як концепції управління, орієнтованої на потік, створює можливості підвищення матеріальної, економічної та інформаційної корисності й цінності продукту (послуги) для споживача або клієнта. Особлива увага авторами посібника приділяється концепції маркетингу відносин, методології формування споживчої та логістичної цінності товару (послуги). Розглянуті деякі секрети використання на практиці методологічного інструментарію маркетингового аналізу та логістичного аудиту стратегічних позицій підприємства. Викладені основні положення й особливості методології формування ефективних маркетингових та логістичних стратегій. Даються рекомендації з методології оцінки та мінімізації ризиків в процесі управління ланцюгами поставок.
Подання навчального матеріалу у вигляді таблиць, схем та рисунків допоможе студентам і фахівцям зосередити увагу на найважливіших аспектах формування маркетингового та логістичного стратегічного мислення, розібратися в багатьох складних проблемах, що виникають на практиці в умовах ринкової економіки та усвідомити глибинні процеси, які визначають успіх розвитку конкретного бізнесу.
Адресовано студентам, аспірантам, викладачам ВНЗ управлінських, економічних та інженерних спеціальностей. Книга буде корисною також керівникам підприємств і спеціалістам-практикам і взагалі усім тим, хто цікавиться теорією і практикою сучасного менеджменту, маркетингу та логістики.

Гриф надано М-вом освіти і науки України

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image