Освіта і гендер : навч.-метод. посіб. / О. В. Желіба ; М-во освіти і науки України, Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя
Material type:
- 478-617-640-436-1

Item type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал № 2 (економ. л-ра) | 37:305(075.8)/Ж51 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 00000028787 |
3MICT
ВСТУП
I. ТЕОРІЯ ГЕНДЕРНОЇ ОСВІТИ
Тема 1. Співвідношення освіти, гендеру та політики
Тема 2. Рівність при вступі до навчальних закладів
Тема 3. Рівні умови навчання
Тема 4. Рівні умови викладання
Тема 5. Гендерні стереотипи та упередження в освіті
Тема 6. Прояви гендерної дискримінації та насильства у сфері освіти
Тема 7. Гендерні ролі та стереотипи: навчальна програма, підручник, посібник
Тема 8. Залучення батьків до гендерної освіти
II. МЕТОДИКА ГЕНДЕРНОЇ ПРОСВІТИ
Тема 9. Вивчення гендерних питань в контексті навчальних курсів середньої та вищої школи
Тема 10. Концепції гендерних навчальних курсів
Тема 11. Навчальні технології теорії гендеру
Тема 12. Методика вивчення гендерних стереотипів
Тема 14. Гендерне насильство як об'єкт навчання
Тема 13. Навчальні технології вивчення гендерної дискримінації
Тема 15. Стратегії проектування егалітарного середовища
ПІДСУМКОВЕ ТЕСТУВАННЯ
ЗАГАЛЬНІ ДОДАТКИ
Анотація:
Посібник присвячено теорії гендерної освіти та методиці проведення занять з гендерних студій. Перша частина курсу висвітлює теорію гендерної освіти: співвідношення освіти та гендеру, гендерний вимір вступу, навчання та професійної реалізації у закладах освіти, наявність в освітньому середовищі гендерних проблем та способів їх подолання. Друга частина курсу спрямована на набуття навичок тренера/ки з гендерної освіти: знайомить слухачів та слухачок із місцем гендерних питань в наявних навчальних курсах та гендерними курсами, методикою значення ключових проблем тендеру, таких як гендерні ролі, гендерні стосунки, гендерні стереотипи, гендерна дискримінація, гендерне насильство та гендерно комфортне середовище. Кожна частина містить добірку джерел, запитання та завдання для самоперевірки. Посібник може бути корисним для студентів та магістрантів у галузі наук.
Навчальний посібник розроблений в рамках проєкту Еразмус+ (КА-2) 561785-EPP-1-2015-1-LT-EPPKA2-CBHE-JP «GeSt Гендерні студії: Крок до демократії та миру у сусідніх до ЄС країнах з різними традиціями».