Вибіркові обстеження у психології, соціології та педагогіці : навч. посіб. / І. В. Лупан
Material type:
- 978-617-7197-84-2

Item type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал № 2 (економ. л-ра) | 303.5(075.8)/Л85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 00000028871 |
ЗМІСТ
Вступ. Статистики та їхні оцінки
Статистики
Характеристики оцінок
Види оцінок
1. Основні поняття та проблеми вибіркових обстежень
1.1 Генеральна сукупність та вибірка. Проблеми вибіркових обстежень
1.2 Основа вибірки. Схема вибіркового відбору. Види вибірок
Завдання. Планування вибіркової схеми
2. Простий випадковий відбір
2.1 Оцінювання суми
2.2 Оцінювання середнього
2.3 Оцінювання частки
2.4 Відбір з поверненням
2.5 Ефективність відбору
Завдання
А. Планування вибірки
Б. Оцінювання параметрів простої випадкової вибірки
3. Стратифікований відбір
3.1. Основні поняття стратифікованого відбору
3.2 Оцінювання сумарного, середнього та частки за стратифікованою вибіркою
3.3 Типи розміщення вибірки за стратами. Пропорційне розміщення
3.4. Оптимальне розміщення
3.5 Розміщення Неймана
4. Кластерний відбір
4.1. Поняття кластера. Багатоступінчаста вибірка
4.2 Оцінювання сумарного, середнього та частки за вибіркою з кластерів однакового розміру
4.3 Розмір одностадійної кластерної вибірки
4.4 Ефективність кластерного відбору
4.5 Двостадійний кластерний відбір
4.6 Оптимальний розмір кластерів
Завдання
Одностадійний відбір з кластерами однакового розміру
Одностадійний відбір з кластерами неоднакового
Двостадійний відбір. Визначення розміру кластерів
5. Систематичний відбір
5.1 Результати систематичного відбору
5.2 Оцінювання суми, середнього та частки
5.3. Ефективність систематичного відбору
6. Складні обстеження. Використання допоміжної інформації
6.1 Оцінювання відношення випадкової вибірки
6.2 Оцінювання за відношенням за допомогою простої випадкової вибірки
6.3 Оцінювання за регресією
6.4. Відбір з імовірністю пропорційною до розміру (pps)
6.5 Методи оцінювання дисперсії складного вибіркового відбору
7. Застосування вибірок в освітніх та гендерних дослідженнях
7.1 Освітні моніторингові дослідження
7.1.1 Двостадійна стратифікована кластерна вибірка для TIMSS та PIRLS
7.1.2 Вибірка для освітнього моніторинга PISA
7.1.3 Вибірка міжнародного обстеження ICILS
7.1.4 Формування вибірки для національного моніторингу
7.1.5 Вибірка для міжнародного обстеження TALIS
7.1.6 Вибірка для Всеукраїнського моніторингового обстеження на основі TALIS
7.1.7 Стратифікована вибірка у моніторингу економічного стану
7.2 Дослідження різних аспектів гендерних відмінностей
7.2.1 Неімовірнісні вибірки
7.2.2 Квотний відбір
7.2.3 Приклади формування вибірок в гендерних дослідженнях
Питання для самоперевірки
Завдання
Індивідуальне завдання
Список використаних джерел
Додатки
Макрос: Генератор вибірок
Глосарій
Огляд наукових розробок та навчальних матеріалів з курсу «Вибіркові обстеження у психології, соціології та педагогіці»
Анотація:
Посібник присвячено методам статистичного оцінювання результатів вибіркових обстежень у соціальних дослідженнях. Наведено основні формули, що використовуються для оцінювання сумарного, середнього та частки генеральної сукупності за результатами вибіркового обстеження.
У першій частині розглянуто основні поняття вибіркового обстеження. У частинах 2-5 розглянуто просту випадкову, систематичну. стратифіковану та кластерну вибірки відповідно. Частину 7 присвячено питанням формування вибірок у гендерних та освітніх обстеженнях.
Кожна частина містить приклади, добірку задач, питання для самоперевірки та індивідуальні завдання. Посібник може бути корисним для студентів та магістрантів у галузі соціальних наук.
ERASMUS+ Project "Gender Studies Curriculum: A Step For Democracy and Peace in EUNeighbouring Countries with Different Traditions" (GeSt) (CBHE No. 361785-EPP-1-2015-1-LT-EPPKA2-CBHE-JP)
The European Commission support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents which reflects the views only of the authors, and the Commission the cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.