Маркетинг : теорія і практика: навч. посіб./ В. Ф. Гамалій, Г. М. Давидов, Л. А. Коваль, С. А. Романчук

Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Текст Публікація: Кропивницький: Ексклюзив-Систем, 2017Опис: 235бISBN:
  • 9789660178
Тематика(и): Інша класифікація:
  • 65.291.3я7
Вміст:
Сутність маркетингу та його сучасна концепція; Система, класифікація і характеристики маркетингу; Маркетингові дослідження; Маркетингова товарна політика; Маркетингова цінова політика; Маркетингова політика комунікацій і комплекс маркетингових комунікацій; Маркетингова політика розподілу; Організація і контроль маркетингу. План маркетингу підприємства;
Тип одиниці:
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Немає реальних примірників для цього запису

Сутність маркетингу та його сучасна концепція; Система, класифікація і характеристики маркетингу; Маркетингові дослідження; Маркетингова товарна політика; Маркетингова цінова політика; Маркетингова політика комунікацій і комплекс маркетингових комунікацій; Маркетингова політика розподілу; Організація і контроль маркетингу. План маркетингу підприємства;