Маркетинг : теорія і практика: навч. посіб./ В. Ф. Гамалій, Г. М. Давидов, Л. А. Коваль, С. А. Романчук
Вид матеріалу:
- 9789660178
- 65.291.3я7
Вміст:
Сутність маркетингу та його сучасна концепція; Система, класифікація і характеристики маркетингу; Маркетингові дослідження; Маркетингова товарна політика; Маркетингова цінова політика; Маркетингова політика комунікацій і комплекс маркетингових комунікацій; Маркетингова політика розподілу; Організація і контроль маркетингу. План маркетингу підприємства;
Немає реальних примірників для цього запису
Сутність маркетингу та його сучасна концепція; Система, класифікація і характеристики маркетингу; Маркетингові дослідження; Маркетингова товарна політика; Маркетингова цінова політика; Маркетингова політика комунікацій і комплекс маркетингових комунікацій; Маркетингова політика розподілу; Організація і контроль маркетингу. План маркетингу підприємства;