Маркетинг : теорія і практика: навч. посіб./ В. Ф. Гамалій, Г. М. Давидов, Л. А. Коваль, С. А. Романчук

Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: Кропивницький: Ексклюзив-Систем, 2017Description: 235бISBN:
  • 9789660178
Subject(s): Other classification:
  • 65.291.3я7
Contents:
Сутність маркетингу та його сучасна концепція; Система, класифікація і характеристики маркетингу; Маркетингові дослідження; Маркетингова товарна політика; Маркетингова цінова політика; Маркетингова політика комунікацій і комплекс маркетингових комунікацій; Маркетингова політика розподілу; Організація і контроль маркетингу. План маркетингу підприємства;
Item type:
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Сутність маркетингу та його сучасна концепція; Система, класифікація і характеристики маркетингу; Маркетингові дослідження; Маркетингова товарна політика; Маркетингова цінова політика; Маркетингова політика комунікацій і комплекс маркетингових комунікацій; Маркетингова політика розподілу; Організація і контроль маркетингу. План маркетингу підприємства;