Маркетинг : теорія і практика : навч. посіб. / В. Ф. Гамалій, Г. М. Давидов, Л. А. Коваль, С. А. Романчук

Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Ukrainian Publication details: Кропивницький : Ексклюзив-Систем, 2017Description: 235 сISBN:
  • 978-966-017-8
Subject(s):
Item type: Книги
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 65.291.3я7/М26 (Browse shelf(Opens below)) Available 00000025977
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 65.291.3я7/М26 (Browse shelf(Opens below)) Available 00000025978
Книги Книги Абонемент №1 65.291.3я7/М26 (Browse shelf(Opens below)) Available 00000025974
Книги Книги Абонемент №1 65.291.3я7/М26 (Browse shelf(Opens below)) Available 00000026960

Зміст:
Сутність маркетингу та його сучасна концепція
Система, класифікація і характеристики маркетингу
Маркетингові дослідження
Маркетингова товарна політика
Маркетингова цінова політика
Маркетингова політика комунікацій і комплекс маркетингових комунікацій
Маркетингова політика розподілу
Організація і контроль маркетингу. План маркетингу підприємства