Технології маркетингових досліджень : навч. посіб. / І. О. Зюкова ; М-во освіти і науки України, КНЕУ ім. В. Гетьмана
Вид матеріалу:
Текст Мова: українська Серія: Вища освіта в УкраїніПублікація: Львiв : Магнолія 2006, 2017Опис: 386 сISBN: - 987-617-574-010-1
Книги
| Зображення обкладинки | Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Зібрання | Поличне розташування | Шифр зберігання | Зазначення матеріалів | Нумерування/хронологія | URL-посилання | Порядковий номер комплекту/примірника | Стан | Примітки | Очікується на дату | Штрих-код | Замовлення примірників | Пріоритет у черзі замовлень на примірник | Резервування курсів | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Книги
|
Читальний зал № 2 (економ. л-ра) | 339.138:001.8(075.8)/ З-98 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 00000026531 | ||||||||||||||
Книги
|
Читальний зал № 2 (економ. л-ра) | 339.138:001.8(075.8)/ З-98 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 00000026530 |
3MICT
ПЕРЕДМОВА
РОЗДІЛ 1. Система маркетингових досліджень
1.1. Сутність маркетингових досліджень Роль, принципи та завдання маркетингових досліджень
1.2. Види маркетингових досліджень. Організація маркетингових досліджень на підприємстві
1.3. Стандартизація дослідницьких процедур
РОЗДІЛ 2. Маркетингова інформація
2.1. Необхідність та значущість маркетингової інформації
2.2. Види маркетингової інформації Джерела маркетингової інформації
2.3. Маркетингова інформаційна система та система підтримки прийняття рішень
2.4. Визначення цінності маркетингової інформації
2.5. Інформаційні ресурси Інтернету
РОЗДІЛ 3. Організація роботи із постачальниками маркетингової інформації
3.1. Загальна характеристика постачальників маркетингової інформації
3.2. Специфіка роботи із постачальниками маркетингової інформації
3.3. Вибіркове спостереження та методика визначення вибірки
РОЗДІЛ 4. Структура та процес маркетингових досліджень
4.1. Структура маркетингових досліджень
4.2. Процес та компоненти маркетингового дослідження
4.3. План маркетингового дослідження
4.4. Структура та зміст звіту про маркетингові дослідження
4.5. Особливості презентації звіту про маркетингові дослідження
РОЗДІЛ 5. Методи збирання первинної інформації
5.1. Спостереження: сутність, особливості, переваги, недоліки, види
5.2. Опитування: сутність, переваги, недоліки. Основні елементи процесу опитування
5.3. Правила розробки опитувальних листків
5.4. Експеримент: сутність, форми, типи
5.5. Моделювання як метод збору первинної інформації
РОЗДІЛ 6. Спеціальні дослідницькі техніки
6.1. Аналіз документів (Desk research)
6.2. Моніторинг, кейс метод, аудит торгових точок, mystery shopping як різновиди спостереження
6.3. Метод експертних оцінок у маркетингових дослідженнях
6.4. Панельні дослідження та омнібус особливі різновиди опитування
6.5. Бенчмаркінгові дослідження
РОЗДІЛ 7. Визначення місткості ринку та його сегментів
7.1. Місткість ринку. Методи розрахунку місткості ринку
7.2. Ідентифікація маркетингових сегментів
7.3. Алгоритм процесу ринкового сегментування
7.4. Оцінка сегментів у процесі вибору цільових ринків. Методи вибору цільового ринку
РОЗДІЛ 8. Дослідження кон'юнктури ринку
8.1. Поняття ринкової кон'юнктури. Концептуальні задачі кон'юнктурного аналізу
8.2. Алгоритм дослідження кон'юнктури ринку
8.3. Дослідження загальноекономічної кон'юнктури
8.4. Алгоритм прогнозування товарного ринку
РОЗДІЛ 9. Прогнозні дослідження збуту
9.1. Сутність прогнозування збуту
9.2. Основні економічні показники, що їх використовують у прогнозуванні збуту
9.3. Некількісні методи прогнозування збуту
9.4. Кількісні методи прогнозування збуту
РОЗДІЛ 10. Дослідження конкурентного середовища та конкурентів
10.1. Концепція та види конкуренції
10.2. Дослідження конкурентного середовища
10.3. Дослідження конкурентів підприємства. Визначення конкурентних пріоритетів
10.4. Конкурентний аналіз. Діагностика конкуренції
10.5. Стратегії конкуренції
РОЗДІЛ 11. Дослідження поведінки споживачів
11.1. Сучасні моделі поведінки споживачів
11.2. Чинники зовнішнього впливу на поведінку споживачів
11.3. Чинники «чорної скриньки споживача»
11.4. Методологія кількісної оцінки поведінки споживачів
11.6. Моделі дослідження споживчих переваг в процесі прийняття рішення про купівлю
11.7. Дослідження поведінки споживачів товарів виробничо-технічного призначення
РОЗДІЛ 12. Маркетингові дослідження підприємства
12.1. Дослідження конкурентного статусу підприємства
12.2. Дослідження конкурентоспроможності підприємства
12.3. Аналіз маркетингової діяльності підприємства
12.4. Імідж підприємства: підходи до його дослідження і конструювання
РОЗДІЛ 13. Маркетингові дослідження брендів
13.1. Теоретичні засади маркетингових досліджень брендів
13.2. Управління брендами
13.3. Методологія маркетингових досліджень брендів
РОЗДІЛ 14. Маркетингові дослідження у сфері послуг
14.1. Парадигма маркетингу послуг
14.2. Концепція маркетингу послуг
14.3. Особливості маркетингових досліджень сфери послуг. Класифікація методів дослідження ринку послуг
14.4 Маркетингові дослідження якості у сфері послуг
РОЗДІЛ 15. Програмні продукти в маркетингових дослідженнях
15.1. Методологія маркетингових досліджень
15.2. Методи та інструменти аналізу маркетингової інформації
15.3. Процедури вимірювання та шкалювання даних
15.4. Програмні продукти в аналізі маркетингової інформації
Питання для самоконтролю
Практичні завдання
Тестові завдання
КОМПЛЕКСНЕ ТРЕНІНГОВЕ ЗАВДАННЯ
ДОДАТКИ
Анотація:
Навчальний посібник, розкриваючи технологію проведення маркетингових досліджень, особливості розробки та використання інструментів маркетингових досліджень має на меті сформувати світогляд фахівців, які здатні на науковій основі планувати, організовувати та проводити маркетингові дослідження.
В навчальному посібнику надано теоретичні засади, розкрито методичний інструментарій та процедурну частину маркетингових досліджень, розроблено комплексне тренінгове завдання.
Навчальний посібник призначений для студентів економічних вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації, аспірантів, викладачів. Може бути використаний у системі післядипломної освіти, перепідготовки та підвищення кваліфікації практичних працівників.
Гриф надано М-вом освіти і науки України