Витрати в системі планування маркетингу на підприємстві

Корінєв, В. Л.

Витрати в системі планування маркетингу на підприємстві [Текст] / В. Л. Корінєв, C. А. Романчук, С. В. Бойко - Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 5(38). - Кропивницький : ЦНТУ, 2020 - С. 182-189.

Визначено проблему планування маркетингової діяльності вітчизняних підприємств та досліджено її особливості. Запропоновано алгоритм процесу планування маркетингової діяльності згідно результатів цього дослідження. Уточнено роль витрат з позиції ціноутворення при маркетинговому плануванні. Обґрунтовано рекомендації по підвищенню ефективності маркетингової діяльності підприємства з урахуванням особливостей формування витрат на виробництво та реалізацію продукції.

маркетинг планування ціна витрати підприємство ринкова ситуація