Вплив конструктивних і експлуатаційних факторів на стійкість руху автопоїзда з причепом категорії О1
Вплив конструктивних і експлуатаційних факторів на стійкість руху автопоїзда з причепом категорії О1 [Текст]
/ В. П. Сахно, С. М. Шарай, І. С. Мурований [та ін.]
- Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 5(36). Ч. 1.
- 2022.
- С. 244-255.
Питання стійкості й керованості автомобілів і автопоїздів (АТЗ) у зв'язку з їх практичною важливістю вивчалися багатьма дослідниками. Якщо питання перевезення великогабаритних вантажів вивчені достатньо добре, то для перевезення малотонажних вантажів, для яких використовуються малотонажні автопоїзди з простими одно- або двовісними причепами, питання стійкості вивчені не в повній мірі. Рекомендації щодо зміни конструктивних параметрів для поліпшення того або іншого виду стійкості різні і часом знаходяться в суперечності з вимогами по забезпеченню інших експлуатаційних якостей автомобіля, зокрема, його плавності ходу і прохідності.
автопоїзд стійкість руху автопоїзда бічна та кутова швидкість
Питання стійкості й керованості автомобілів і автопоїздів (АТЗ) у зв'язку з їх практичною важливістю вивчалися багатьма дослідниками. Якщо питання перевезення великогабаритних вантажів вивчені достатньо добре, то для перевезення малотонажних вантажів, для яких використовуються малотонажні автопоїзди з простими одно- або двовісними причепами, питання стійкості вивчені не в повній мірі. Рекомендації щодо зміни конструктивних параметрів для поліпшення того або іншого виду стійкості різні і часом знаходяться в суперечності з вимогами по забезпеченню інших експлуатаційних якостей автомобіля, зокрема, його плавності ходу і прохідності.
автопоїзд стійкість руху автопоїзда бічна та кутова швидкість