Комплаєнс у системі внутрішнього контролю суб'єкта господарювання

Булкот, Г. В.

Комплаєнс у системі внутрішнього контролю суб'єкта господарювання [Текст] / Г. В. Булкот, Н. О. Бугай - Економіка Фінанси Право. № 5. - С. 98-102.

Статтю присвячено дослідженню поняття «комплаєнс» у системі внутрішнього контролю суб'єкта господарювання з планом підвищення її ефективності в системі управління банками України та забезпечення підтримки методичних рекомендацій і стандартів корпоративного управління професійними учасниками фондового ринку. Розглянуто теоретичні аспекти комплаєнсу, а саме визначення авторів у науковій літературі щодо цієї категорії. Виділено основні види комплаєнсу, які застосовуються для господарювання будь-яких суб'єктів. Розкрито особливості системи комплаєнсу внутрішнього контролю для забезпечення ефективності корпоративного управління, а також висвітлено пріоритети застосування функції комплаєнс в зарубіжних країнах, як певний досвід, що потребує цілеспрямованого впровадження держави в нашій країні.

шахрайство комплаєнс комплаєнс в системі внутрішнього контролю корпоративний комплаєнс види комплаєнсу