Формування маркетингової стратегії промислового підприємства в умовах кризи / М. С. Кравченко, Р. С. Романчук, С. О. Баш
Кравченко, М. С.
Формування маркетингової стратегії промислового підприємства в умовах кризи / М. С. Кравченко, Р. С. Романчук, С. О. Баш [Текст] - Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 10(43). - 2023. - С. 125-132.
Стаття присвячена проблемі формування маркетингової стратегії промислового підприємства в умовах кризи. Кризові явища в маркетинговому середовищі, що оточує промислові підприємства відбуваються регулярно, тому до них потрібно ставитись не як до катастрофи, а як до звичайних проблем, які необхідно вирішувати в робочому порядку. В статті систематизовано основні класифікаційні ознаки при розробці антикризових стратегій, досліджено види маркетингових стратегій підприємства в умовах кризи, класифіковано стратегії маркетингу на різних стадіях антикризового управління з прогнозованими результатами, рекомендовано маркетингові алгоритми для вибору антикризових дій, які допоможуть мінімізувати кризовий вплив на діяльність промислового підприємства при виборі стратегій.
криза промислове підприємство стратегія
Формування маркетингової стратегії промислового підприємства в умовах кризи / М. С. Кравченко, Р. С. Романчук, С. О. Баш [Текст] - Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 10(43). - 2023. - С. 125-132.
Стаття присвячена проблемі формування маркетингової стратегії промислового підприємства в умовах кризи. Кризові явища в маркетинговому середовищі, що оточує промислові підприємства відбуваються регулярно, тому до них потрібно ставитись не як до катастрофи, а як до звичайних проблем, які необхідно вирішувати в робочому порядку. В статті систематизовано основні класифікаційні ознаки при розробці антикризових стратегій, досліджено види маркетингових стратегій підприємства в умовах кризи, класифіковано стратегії маркетингу на різних стадіях антикризового управління з прогнозованими результатами, рекомендовано маркетингові алгоритми для вибору антикризових дій, які допоможуть мінімізувати кризовий вплив на діяльність промислового підприємства при виборі стратегій.
криза промислове підприємство стратегія