Дослідження напружено-деформованого стану дна кузова напівпричіпа вантажного автомобіля в залежності від розміщення перемичок
Дослідження напружено-деформованого стану дна кузова напівпричіпа вантажного автомобіля в залежності від розміщення перемичок [Текст]
/ Ів. Б. Гевко, Ю. І. Пиндус, М. Г. Левкович [ та ін.]
- Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 7(38). Ч. 2.
- Кропивницький : ЦНТУ, 2023.
- С. 180-189.
За допомогою методу напруження-деформації було проведено комплексне дослідження кузовів
вантажних напівпричепів, що призвело до розробки інноваційних інженерних рішень, спрямованих на
підвищення їх техніко-економічних показників. Це було досягнуто шляхом аналізу впливу різних
факторів на особливості будови та конструкції. Результати дослідження були отримані на основі
напружено-деформованого стану (НДС) з використанням передових методів інженерного аналізу,
зокрема із застосуванням спеціалізованого програмного комплексу SolidWorks на CAD-моделі, що
представляє кузов напівпричепа вантажівки.
вантажний автомобіль напівпричіп конструкція напружено-деформований стан
За допомогою методу напруження-деформації було проведено комплексне дослідження кузовів
вантажних напівпричепів, що призвело до розробки інноваційних інженерних рішень, спрямованих на
підвищення їх техніко-економічних показників. Це було досягнуто шляхом аналізу впливу різних
факторів на особливості будови та конструкції. Результати дослідження були отримані на основі
напружено-деформованого стану (НДС) з використанням передових методів інженерного аналізу,
зокрема із застосуванням спеціалізованого програмного комплексу SolidWorks на CAD-моделі, що
представляє кузов напівпричепа вантажівки.
вантажний автомобіль напівпричіп конструкція напружено-деформований стан