Підвищення точності вимірювання силових параметрів при діагностуванні гальмівних систем автомобілів
Підвищення точності вимірювання силових параметрів при діагностуванні гальмівних систем автомобілів [Текст]
/ В. О. Дубовик, Ю. А. Невдаха, І. Ф. Василенко, Д. В. Богатирьов
- Конструювання, виробництво та експлуатація сільськогосподарських машин Вип. 49.
- 2019.
- С. 83-92.
Сучасні стенди з біговими барабанами при контролі гальмівної системи автомобіля не завжди дають об'єктивну оцінку її технічного стану, з причини виникнення великих похибок вимірювання силових параметрів, що характеризують гальмівну ефективність і стійкість автомобіля при гальмуванні. Розробці динамічних моделей гальмівної системи автомобіля присвячена досить велика кількість досліджень. При цьому питання відносного розташування вісі автомобіля і стенду майже не розглядаються, а це приводе до зниження точності визначення гальмівних сил при діагностуванні. Цим пояснюється великі розбіжності значень гальмівних сил при випробуваннях в стендових і дорожніх умовах.
гальмівна система гальмівний стенд гальмівна сила динамічна модель
Сучасні стенди з біговими барабанами при контролі гальмівної системи автомобіля не завжди дають об'єктивну оцінку її технічного стану, з причини виникнення великих похибок вимірювання силових параметрів, що характеризують гальмівну ефективність і стійкість автомобіля при гальмуванні. Розробці динамічних моделей гальмівної системи автомобіля присвячена досить велика кількість досліджень. При цьому питання відносного розташування вісі автомобіля і стенду майже не розглядаються, а це приводе до зниження точності визначення гальмівних сил при діагностуванні. Цим пояснюється великі розбіжності значень гальмівних сил при випробуваннях в стендових і дорожніх умовах.
гальмівна система гальмівний стенд гальмівна сила динамічна модель