Прогнозування показників пасажирських перевезень на автомобільному транспорті
Філімоніхіна І. І.
Прогнозування показників пасажирських перевезень на автомобільному транспорті [Текст] / І. І. Філімоніхіна, М. Ф. Семенюта, С. М. Якименко - Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 9(40). Ч. 2. - 2024. - С. 219-229.
Інтерполяція і апроксимація часто використовуються для оцінки відсутніх значень та прогнозування майбутніх значень різних характеристик тієї чи іншої сфери людської діяльності. Так, в автомобільному транспорті необхідно робити прогнози по основним характеристикам пасажирського транспорту, таким як кількість перевезених пасажирів та пасажирообіг. Через досить високі розкиди в значеннях обсягів перевезень пасажирів досить актуальним є достовірність прогнозування цих показників. Побудова адекватних математичних моделей і достовірні короткострокові прогнози дозволять ефективно управляти роботою автотранспорту і забезпечать підвищення якості обслуговування пасажирів на автомобільному транспорті.
часові ряди
пасажирообіг
кількість перевезених пасажирів
апроксимація
Прогнозування показників пасажирських перевезень на автомобільному транспорті [Текст] / І. І. Філімоніхіна, М. Ф. Семенюта, С. М. Якименко - Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 9(40). Ч. 2. - 2024. - С. 219-229.
Інтерполяція і апроксимація часто використовуються для оцінки відсутніх значень та прогнозування майбутніх значень різних характеристик тієї чи іншої сфери людської діяльності. Так, в автомобільному транспорті необхідно робити прогнози по основним характеристикам пасажирського транспорту, таким як кількість перевезених пасажирів та пасажирообіг. Через досить високі розкиди в значеннях обсягів перевезень пасажирів досить актуальним є достовірність прогнозування цих показників. Побудова адекватних математичних моделей і достовірні короткострокові прогнози дозволять ефективно управляти роботою автотранспорту і забезпечать підвищення якості обслуговування пасажирів на автомобільному транспорті.
часові ряди
пасажирообіг
кількість перевезених пасажирів
апроксимація