Технології маркетингових досліджень: навч. посіб./

Зюкова,І.О.

Технології маркетингових досліджень: навч. посіб./ І. О. Зюкова - Львiв: Магнолія 2006, 2017 - 386б.

Система маркетингових досліджень; Маркетингова інформація; Організація роботи із постачальниками маркетингової інформації; Структура та процес маркетингових досліджень; Методи збирання первинної інформації; Спеціальні дослідницькі техніки; Визначення місткості ринку та його сегментів; Дослідження кон'юнктури ринку; Прогнозні дослідження збуту; Дослідження конкурентного середовища та конкурентів; Дослідження поведінки споживачів; Маркетингові дослідження підприємства; Маркетингові дослідження брендів; Маркетингові дослідження у сфері послуг; Програмні продукти в маркетингових дослідженнях;

987617574010-1 грн.150.00


Маркетинг

спостереження опитування опитувальні листки експерименти аналіз документів моніторинг кейс-метод аудит торгових точок омнібус бенчмаркінгові дослідження цільові ринки стратегії конкуренції чорна скринька споживача купівля конкурентоспроможність підприємства маркетингова діяльність імідж управління брендами

339.138:001.8(075.8)