Маркетинг туризму : (Запис № 116)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 07129nam a2200313 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 120
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле OSt
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250227090915.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 240926s2023 unr ||f|||l000 |yukr d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) 978-966-351-305-8
Terms of availability 180.00 грн.
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Language of cataloging ukr
Transcribing agency ЦНТУ
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Universal Decimal Classification number 338.48:659.1(075.8)
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Ім’я особи Мунін, Г. Б.
245 00 - TITLE STATEMENT
Назва Маркетинг туризму :
Remainder of title підручник /
Statement of responsibility, etc. Г. Б. Мунін, В. О. Лук'янов, В. В. Гарагонич ; під заг. ред. В. П. Дишлевого ; МДУ, КСУ, Ін-т економіки та управління
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Київ :
Name of publisher, distributor, etc. Кондор,
Дата видання, розповсюдження тощо 2023
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір 432 с.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Зміст:<br/>Розділ 1. Основи маркетингу туризму<br/>1.1. Основи маркетингу в туристичному бізнесі<br/>1.2. Цілі та завдання маркетингу<br/>1.3. Основи маркетингу туризму<br/>1.4. Основи маркетингу туристичного продукту<br/>1.5. Оцінки й аналіз циклічності та сезонності туристичного ринку<br/>Розділ 2. Основи маркетингових досліджень<br/>2.1. Основи маркетингових досліджень<br/>2.2. Проведення маркетингових досліджень<br/>2.3. Маркетингові дослідження цін<br/>2.4. Маркетингові дослідження туристичного продукту<br/>2.5. Перспективи маркетингових досліджень<br/>Розділ 3. Маркетингова інформація, методи отримання й обробки<br/>3.1. Маркетингова інформація в туризмі<br/>3.2. Етапи процесу збору та аналізу маркетингової інформації<br/>3.3. Спостереження та його роль при проведенні маркетингових досліджень<br/>3.4. Інші якісні методи<br/>3.5. Експертні методи отримання та оцінки маркетингової інформації та методика генерації ідей<br/>3.6. Соціально-етичні норми в маркетингових дослідженнях<br/>Розділ 4. Дослідження поведінки споживача<br/>4.1. Теоретичні аспекти поведінки споживача<br/>4.2. Чинники впливу на купівельну поведінку при придбанні турпродукту<br/>4.3. Типи поведінки споживачів при ухваленні рішення про покупку<br/>4.4. Процес ухвалення рішення про покупку<br/>4.5. Споживча цінність та рівень задоволення очікувань споживачів<br/>4.6. Підходи до вивчення споживачів<br/>4.7. Взаємовідносини зі споживачами<br/>Розділ 5. Сегментація туристичного ринку<br/>5.1. Теоретичні аспекти сегментації туристичного ринку<br/>5.2. Цільовий сегмент ринку<br/>5.3. Види сегментації туристичного ринку<br/>5.4. Принципи сегментації<br/>5.5. Методи сегментації<br/>5.6. Процес сегментації<br/>Розділ 6. Диференціація туристичного продукту<br/>6.1. Поняття диференціації туристичного продукту<br/>6.2. Вибір стратегії охоплення ринку<br/>6.3. Принципи виведення диференційованих турпродуктів на ринок<br/>6.4. Розробка нового диференційованого турпродукту<br/>6.5. Пошук ідей диференційованих турпродуктів<br/>Розділ 7. Позиціонування туристичного продукту<br/>7.1. Позиціонування туристичного продукту<br/>7.2. План позиціонування турпродукту<br/>7.3. Стратегії позиціонування<br/>7.4. Рекомендації щодо позиціонування<br/>7.5. Вибір та реалізація стратегії позиціонування<br/>Розділ 8. Маркетингові комунікації в туризмі<br/>8.1. Теорія маркетингової комунікації в туризмі<br/>8.2. Теорія реклами в туризмі<br/>8.3. Види реклами в туризмі<br/>8.4. Паблік рилейшнз<br/>Розділ 9. Стратегія маркетингу туризму<br/>9.1. Основи стратегії маркетингу туризму<br/>9.2. Формування маркетингової стратегії<br/>9.3. Стратегії в маркетингу туризму<br/>9.4. Принципи стратегії маркетингу туризму<br/><br/>Анотація:<br/>У підручнику розглянуті теоретичні та методичні питання та принципи формування маркетингової діяльності у сфері туризму на основі маркетингової теорії та практики сучасного ведення бізнесу. Проаналізована поведінка споживача, та механізми розробки й прийняття рішень у туристичній сфері, доведена необхідність використання сучасних методів маркетингової стратегії. Підручник призначений для студентів та аспірантів, науковців та спеціалістів, що працюють у сфері управління, реклами, маркетингу, франчайзингу, консалтингу та інвестицій в туристичній галузі. Підручник написаний згідно державно-освітнього стандарту та сучасних вимог туристичного бізнесу в Україні й сприятиме підвищенню рівня обслуговування туристів.
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Туризм
653 0# - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term туристичний бізнес
653 0# - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term туристичний ринок
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Лук'янов, В. О.
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Гарагонич, В. В.
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Дишлевий, В. П.
710 21 - ДОДАТКОВИЙ ОПИС--НАЗВА ОРГАНІЗАЦІЇ
Назва компанії чи юрисдикції як елемент запису Мукачівський державний університет
710 21 - ДОДАТКОВИЙ ОПИС--НАЗВА ОРГАНІЗАЦІЇ
Назва компанії чи юрисдикції як елемент запису Київський славістичний університет
852 ## - РОЗТАШУВАННЯ
Класифікаційна частина 338.48:659.1(075.8)
Item part М90
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Книги
Класифікаційна частина 338.48:659.1(075.8)
Item part М90
Suppress in OPAC
Фонди
Стан втрати/відсутності Код системи класифікації для розстановки фонду Стан пошкодження не для випозичання Джерельна бібліотека Поточна бібліотека Дата надходження Джерело надходження Інвентарний номер Total checkouts Повний шифр зберігання Штрих-код Дата коли останній раз бачено Ціна дійсна з Тип одиниці
  Універсальна десяткова класифікація (УДК)     CNTU Library Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 01/02/2025 заміна 365848   338.48:659.1(075.8)/М90 00000028491 01/02/2025 01/02/2025 Книги