Маркетинг : (Record no. 1161)

MARC details
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 02531nam a2200301 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 1161
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле OSt
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250404090148.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 170601s2015 unr||||||f|||l000 |yukr d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) 966-418-131-7
Terms of availability 120.00 грн.
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Language of cataloging ukr
Transcribing agency ЦНТУ
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Universal Decimal Classification number 65.050.2я7
245 00 - TITLE STATEMENT
Назва Маркетинг :
Remainder of title навч. посіб. /
Statement of responsibility, etc. за наук. ред. С. В. Ковальчук
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Львiв :
Name of publisher, distributor, etc. Новий Світ – 2000,
Дата видання, розповсюдження тощо 2015
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір 688 с.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Зміст:<br/>Формування теорії маркетингу<br/>Становлення та розвиток маркетингу в Україні<br/>Еволюція економічної теорії як чинник виникнення та розвитку теорії маркетингу<br/>Концепції маркетингу<br/>Основні категорії маркетингу<br/>Комплекс маркетингу<br/>Види маркетингу та їх характеристики<br/>Сучасні проблеми маркетингу<br/>Глобальний (міжнародний) маркетинг<br/>Інтерактивний маркетинг<br/>Індивідуальний маркетинг<br/>Прямий продаж в Україні. Етика та професійні стандарти Української асоціації прямого продажу Екологічний маркетинг<br/>Ризики в маркетингу<br/>Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень<br/>Перспектива розвитку маркетингових досліджень в Україні<br/>Теоретичні аспекти маркетингової товарної політики<br/>Засади маркетингового ціноутворення<br/>Теорія маркетингових комунікацій<br/>Теорія маркетингової політики розподілу
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Маркетинг
653 0# - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term споживча цінність
653 0# - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term трансакції
653 0# - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term персональний продаж
653 0# - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term прямий маркетинг
653 0# - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term синтетичні маркетингові комунікатори
653 0# - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term спонсорство
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Ковальчук, С. В.
852 ## - РОЗТАШУВАННЯ
Класифікаційна частина 65.050.2я7
Item part М26
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Книги
Класифікаційна частина 65.050.2я7
Item part М26
Suppress in OPAC
Holdings
Стан втрати/відсутності Код системи класифікації для розстановки фонду Стан пошкодження не для випозичання Джерельна бібліотека Поточна бібліотека Дата надходження Джерело надходження Ціна Інвентарний номер Total checkouts Повний шифр зберігання Штрих-код Дата коли останній раз бачено Ціна дійсна з Тип одиниці
  Універсальна десяткова класифікація (УДК)     CNTU Library Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 18/03/2025 заміна 120.00 363513   65.050.2я7/М26 00000026083 18/03/2025 18/03/2025 Книги