Дослідження впливу навантаженості на конструктивні елементи шарнірних машин для дорожнього будівництва (Запис № 1225)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 03724aab a2200289 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 1225
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле UA-KpCNTU
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250520150622.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 250303b un |||| |||| 00| 0 ukr d
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Transcribing agency ЦНТУ
Original cataloging agency UA-KpCNTU
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ukr
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Ім’я особи Хачатурян С. Л.
245 ## - TITLE STATEMENT
Назва Дослідження впливу навантаженості на конструктивні елементи шарнірних машин для дорожнього будівництва
Носій [Текст]
Statement of responsibility, etc. / С. Л. Хачатурян, О. І. Іваненко, О. В. Щербак
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Кропивницький :
Name of publisher, distributor, etc. ЦНТУ,
Дата видання, розповсюдження тощо 2021.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір С. 111–119.
490 ## - SERIES STATEMENT
Відомості про серію Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки
Volume/sequential designation Вип. 4(35)
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Останнім часом у дорожньому будівництві зростає номенклатура дорожньо-будівельної техніки, базовими агрегатами котрих є шарнірно-зчленовані тягачі. Виникає гостра необхідність у дослідженні робочих процесів таких машин. Характерним для робочого режиму шарнірно-зчленованих будівельно-дорожніх машин є виникнення значних динамічних навантажень на робоче обладнання та елементи конструкції при виконанні ними різноманітних технологічних операцій. У зв’язку з цим нагальним є проведення досліджень, спрямованих на визначення впливу динамічних навантажень на найбільш вразливі елементи конструкції шарнірно-зчленованої машини, а саме – шарнірне з’єднання піврам і гідроциліндрів рульового механізму. Проведено дослідження навантаженості конструктивних елементів шарнірно-зчленованих машин (шарнірного з’єднання та гідроприводу рульового керування) в робочому режимі, який відповідає явищу нишпорення. Дослідження виконано на базі узагальненої математичної моделі з використанням комп’ютерного моделювання. Саме такий підхід дозволяє використовувати результати досліджень при проектуванні та виготовленні шарнірно-зчленованих будівельно-дорожніх машин для забезпечення високого рівня надійності.
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term навантажувач
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term шарнірна рама
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term гідропривід
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Іваненко О. І.
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Щербак О. В.
773 0# - HOST ITEM ENTRY
Назва Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 4/35
Контрольний номер запису 687
Place, publisher, and date of publication Кропивницький : ЦНТУ, 2021
Міжнародний стандартний номер серіального видання (ISSN) 2664-262X
856 ## - ЕЛЕКТРОННЕ РОЗМІЩЕННЯ І ДОСТУП
Універсальний ідентифікатор ресурсу <a href="https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11393">https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11393</a>
Текст посилання Репозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Статті
Suppress in OPAC

Немає доступних примірників.