Імператив якості: вчимося цінувати і оцінювати вищу освіту : (Record no. 1457)

MARC details
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 08801nam a2200313 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 1457
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле OSt
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250328141749.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 200811s2014 unr||||||f|||l000 ||ukr d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) 978-966-2400-37-3
Terms of availability 100.00 грн.
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Language of cataloging ukr
Transcribing agency ЦНТУ
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Universal Decimal Classification number 378:005.6(075.8)
242 ## - TRANSLATION OF TITLE BY CATALOGING AGENCY
Назва Quality matters: how to value and evaluate higher education
245 00 - TITLE STATEMENT
Назва Імператив якості: вчимося цінувати і оцінювати вищу освіту :
Remainder of title навч. посіб. /
Statement of responsibility, etc. [за ред. Т. Добка, М. Головянко, О. Кайкової та ін.] ; емпус-проект 516935-TEMPUS-1-2011-1-FITEMPUS-SMGR "Towards Trust in Quality Assurance Systems"
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Львів:
Name of publisher, distributor, etc. Манускріпт,
Дата видання, розповсюдження тощо 2014
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір 572 с.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note 3MICT:<br/>ПЕРЕДМОВА<br/><br/>Від патерналізму до партнерства: якість вищої освіти як спільна відповідальність і результат взаємодії університетів, суспільства і держави<br/><br/>Установка на якість як імператив академічної культури в новій Україні<br/><br/>Від якісної освіти до успішної економіки: Чому університети і бізнес потребують один одного?<br/><br/>Роль студентської молоді у забезпеченні якості освіти<br/><br/>ВСТУП<br/>Як сформувати запит суспільства на якість вищої освіти і повернути його довіру до системи забезпечення якості в Україні?<br/>How to create in a society a demand for the quality of higher education and how to reestablish its trust in the quality assurance system in Ukraine?<br/><br/>КУЛЬТУРА ЯКОСТІ<br/><br/>Светлана ГРИШКО. Мысли о необходимости развивать культуру обеспечения качества образования на постсоветском пространстве<br/><br/>Тарас ДОБКО. Університет, академічна культура і забезпечення якості<br/><br/>OCBITA<br/><br/>Тамара РАДІВІЛОВА. Українська система вищої освіти в європейському освітньому та науковому просторі<br/><br/>Екатерина МАЛЫШКИНА. Сравнительный анализ подходов к аккредитации специальности в Украине и в Португалии<br/><br/>Тамара РАДІВІЛОВА. Аналіз та рекомендації щодо системи моніторингу якості освіти<br/><br/>Олена ДЖЕДЖОРА. Зовнішні процедури забезпечення якості у «трикутнику знань»<br/><br/>Катерина МАЛИШКІНА. Концептуальна модель забезпечення якості навчального процесу вищого навчального закладу<br/><br/>Марія ІВАНЧУК. Система моніторингу якості освіти у вищих навчальних закладах<br/><br/>Ганна ВОСКОБОЙНИКОВА, Ганна КОЗОПОЛЯНСЬКА. Як перетворити контроль діяльності викладача ВНЗ на систему забезпечення якості освітньої діяльності<br/><br/>Тетяна ФЕДІРЧИК. Організаційно-педагогічні умови формування науково-педагогічних кадрів<br/><br/>Марія ІВАНЧУК, Тетяна ФЕДІРЧИК. Модель системи розвитку педагогічного професіоналізму викладача в системі забезпечення якості вищої освіти<br/><br/>Галина ШЕПЕЛЬ. Інтернаціоналізація як інструмент забезпечення якості освіти<br/><br/>Віктор ЖУКОВСЬКИЙ. Роль студентів у забезпеченні якості вищої освіти: європейський досвід та українське застосування<br/><br/>Ольга КОПІЄВСЬКА. Забезпечення якості освіти, науки, інновацій у ВНЗ культурно-мистецького спрямування<br/><br/>ДОСЛІДЖЕННЯ<br/><br/>Марія ГОЛОВЯНКО. Забезпечення якості науки в Україні на умовах прозорості та довіри<br/><br/>Анастасія ЧУПРИНА. Основні аспекти взаємодії вищих навчальних закладів із зовнішніми зацікавленими сторонами, зокрема з працедавцями<br/><br/>Юрій КОРДУБА. До питання взаємодії ВНЗ із ринком праці в Україні та моделі взаємодії європейських університетів із працедавцями<br/><br/>ІННОВАЦІЇ<br/><br/>Светлана ГРИШКО. Исследование инновационности университетов как вектора взаимодействия «университет — общественное производство»<br/><br/>КОНЦЕПЦІЯ<br/>Концепція забезпечення якості вищої освіти України (за результатами проекту Tempus «TRUST» «Національна система забезпечення якості і взаємної довіри в системі вищої освіти України»)<br/><br/>Анотація:<br/>У посібнику відображено результати діяльності консорціуму Темпус-проекту «Національна система забезпечення якості і взаємної довіри в системі вищої освіти (TRUST)», спрямованого на побудову загальної, інноваційної, політично нейтральної системи забезпечення якості освіти, створення Національного порталу із забезпечення якості для підтримки неупередженої і відкритої широкому суспільству системи, розробку нових практик щодо забезпечення якості та запровадження схем підготовки ключового персоналу ВНЗ, міністерства і законодавчих організацій у галузі освіти. У посібнику проаналізовано досвід європейських країн та вітчизняну освітню практику щодо забезпечення якості освіти, а також виклики на шляху інтеграції України в Європейський простір вищої освіти.<br/><br/>Quality matters: how to value and evaluate higher education<br/>The manual contains results of the activity of the consortium in the frame-work of the Tempus project "Towards trust in quality assurance systems (TRUST)", aimed at creating a general, innovative politically neutral system of quality assurance of higher education, at the creation of a national Portal for quality assurance for the support of a system which is unbiased and open to the public, at the formulation of new practices in assuring quality and implementing models of the preparation of key personnel for HEI, ministry and legal organizations in the branch of education. The manual offers an analysis of the experience of European countries and the native educational practice towards assuring quality education as well as challenges on the road towards integrating Ukraine into the European Area of Higher Education.
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Вища освіта
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Якість
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Добко, Т.
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Головянко, М.
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Кайкова, О.
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Терзіян, В.
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Тііхонен, Т.
710 2# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС--НАЗВА ОРГАНІЗАЦІЇ
Назва компанії чи юрисдикції як елемент запису емпус-проект 516935-TEMPUS-1-2011-1-FITEMPUS-SMGR "Towards Trust in Quality Assurance Systems"
852 ## - РОЗТАШУВАННЯ
Класифікаційна частина 378:005.6(075.8)
Item part І-54
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Книги
Класифікаційна частина 378:005.6(075.8)
Item part І-54
Suppress in OPAC
Holdings
Стан втрати/відсутності Код системи класифікації для розстановки фонду Стан пошкодження не для випозичання Джерельна бібліотека Поточна бібліотека Дата надходження Джерело надходження Ціна Інвентарний номер Total checkouts Повний шифр зберігання Штрих-код Дата коли останній раз бачено Ціна дійсна з Тип одиниці
  Універсальна десяткова класифікація (УДК)     CNTU Library Читальний зал № 1 (тех. л-ра) 28/03/2025 в дар Кропивний 100.00 364626   378:005.6(075.8)/І-54 00000027177 28/03/2025 28/03/2025 Книги