Міжнародний маркетинг : (Запис № 1664)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 05319nam a2200253 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 1664
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле OSt
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250326114948.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 130304s2012 unr||||||f||||00| |yukr d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) 978-966-346-993-5
Terms of availability 113.00 грн.
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Language of cataloging ukr
Transcribing agency ЦНТУ
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Universal Decimal Classification number 65.298-32я7
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Ім’я особи Пурська, І. С.
245 00 - TITLE STATEMENT
Назва Міжнародний маркетинг :
Remainder of title навч. посіб. /
Statement of responsibility, etc. І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Київ :
Name of publisher, distributor, etc. Знання,
Дата видання, розповсюдження тощо 2012
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір 285 с.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Зміст :<br/>Поняття, об'єкт, предмет і суб'єкти міжнародного маркетингу<br/>Мета, цілі та завдання міжнародного маркетингу<br/>Принципи й функції міжнародного маркетингу<br/>Спільні риси і відмінності внутрішнього та міжнародного маркетингу<br/>Структура міжнародного маркетингу<br/>Форми міжнародного маркетингу<br/>Стадії інтернаціоналізації діяльності<br/>Сучасні тенденції розвитку міжнародного маркетингу<br/>Сучасний стан розвитку інструментарію міжнародного маркетингу у вітчизняному туристичному бізнесі<br/>Середовище міжнародного маркетингу<br/>Фактори макросередовища міжнародного маркетингу<br/>Фактори мікросередовища міжнародного маркетингу<br/>Міжнародні маркетингові дослідження<br/>Процедура проведення міжнародних маркетингових досліджень<br/>Інформаційне забезпечення міжнародних маркетингових досліджень<br/>Оцінка міжнародного конкурентного середовища<br/>Поняття конкурентних переваг та їх значення в міжнародному середовищі<br/>Аналіз внутрішнього конкурентного потенціалу підприємства<br/>Фактори створення та утримання конкурентних переваг у глобальному конкурентному середовищі Технології вибору цільових зарубіжних ринків<br/>Міжнародна сегментація ринку<br/>Вимоги до ефективності сегментації ринку<br/>Маркетингові стратегії охоплення зарубіжних ринкових сегментів<br/>Маркетингові стратегії позиціонування<br/>Особливості вибору зарубіжних ринків вітчизняними туроператорами<br/>Моделі виходу фірми на зовнішній туристичний ринок<br/>Міжнародний маркетинговий комплекс<br/>Продуктова політика в міжнародному маркетингу<br/>Міжнародні продуктові стратегії<br/>Асортиментна політика в міжнародній маркетинговій діяльності<br/>Управління якістю продукту<br/>Управління життєвим циклом продукту<br/>Міжнародна маркетингова цінова політика<br/>Види світових цін у міжнародному маркетингу<br/>Методика ціноутворення в міжнародному маркетингу<br/>Міжнародна маркетингова збутово-розподільча політика<br/>Посередники на зарубіжних ринках і форми роботи з ними<br/>Управління міжнародними каналами розподілу<br/>Міжнародна маркетингова комунікаційна політика<br/>Міжнародний комунікаційний процес<br/>Паблік рилейшнз у міжнародному маркетингу<br/>Реклама в міжнародній комунікаційній політиці<br/>Стимулювання збуту<br/>Особистий продаж у міжнародному маркетингу<br/>Технології управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства Анкета (зразок)<br/>Приклад планування рекламної кампанії турфірми "Вікторія" – вихід на ринок з новим турпродуктом "Молодіжний тур на Кіпр"
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Міжнародний маркетинг
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Мальська, М. П.
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Занько, Ю. С.
852 ## - РОЗТАШУВАННЯ
Класифікаційна частина 65.298-32я7
Item part П88
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Книги
Класифікаційна частина 65.298-32я7
Item part П88
Suppress in OPAC
Фонди
Стан втрати/відсутності Код системи класифікації для розстановки фонду Стан пошкодження не для випозичання Джерельна бібліотека Поточна бібліотека Дата надходження Джерело надходження Ціна Інвентарний номер Total checkouts Повний шифр зберігання Дата коли останній раз бачено Ціна дійсна з Тип одиниці
  Універсальна десяткова класифікація (УДК)     CNTU Library Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 26/03/2025 Цул 113.00 361377   65.298-32я7/П88 26/03/2025 26/03/2025 Книги
  Універсальна десяткова класифікація (УДК)     CNTU Library Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 26/03/2025 Цул 113.00 361378   65.298-32я7/П88 26/03/2025 26/03/2025 Книги
  Універсальна десяткова класифікація (УДК)     CNTU Library Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 26/03/2025 Цул 113.00 361379   65.298-32я7/П88 26/03/2025 26/03/2025 Книги