Реклама та стимулювання збуту : (Запис № 2136)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 03013nam a2200265 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 2136
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле OSt
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250412190730.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 120529s2010 unr||||||f||||00| |yukr d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) 978-966-364-870-5
Terms of availability 40.00 грн.
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Language of cataloging ukr
Transcribing agency ЦНТУ
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Universal Decimal Classification number 76я7
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Ім’я особи Божкова, В. В.
245 00 - TITLE STATEMENT
Назва Реклама та стимулювання збуту :
Remainder of title навч. посіб. /
Statement of responsibility, etc. В. В. Божкова, Ю. М. Мельник
250 ## - ЗАЯВА ПРО ВИДАННЯ
Відомості про видання 2-ге вид.,
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Київ :
Name of publisher, distributor, etc. ЦУЛ,
Дата видання, розповсюдження тощо 2010
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір 200 с.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Зміст:<br/>Еволюція рекламної діяльності у світі і в Україні<br/>Етапи розвитку рекламної діяльності у світі<br/>ATL та BTL на сучасному ринку маркетингових комунікацій<br/>Історія використання ЗМІ як засобів розповсюдження реклами<br/>Законодавче регулювання рекламної діяльності в Україні<br/>Законодавче регулювання маркетингових комунікацій: Європейський досвід<br/>Визначення реклами<br/>Класифікація реклами<br/>Види реклами за каналами її поширення<br/>Некомерційна реклама: визначення, особливості, види<br/>Тенденції розвитку ринку медіа-реклами в Україні<br/>Порівняльна характеристика реклами та стимулювання збуту<br/>Стимулювання збуту: ключові визначення, типологія, основні стратегії<br/>Організація рекламної справи на підприємстві<br/>Маркетингова діяльність підприємств України<br/>Планування рекламної компанії на підприємстві<br/>Особливості застосування реклами та заходів зі стимулювання збуту продукції на різних етапах ЖЦТ<br/>Оцінка ефективності рекламних заходів: основні фактори, показники<br/>Методи визначення економічної ефективності реклами та заходів зі стимулювання збуту<br/>Оптимізація ефективності рекламних заходів<br/>Методика оцінки синергетичного ефекту інтегрованих маркетингових комунікацій<br/>Закон України "Про рекламу"
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Реклама
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Торгівля
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Мельник, Ю. М.
852 ## - РОЗТАШУВАННЯ
Класифікаційна частина 76я7
Item part Б76
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Книги
Класифікаційна частина 76я7
Item part Б76
Suppress in OPAC
Фонди
Стан втрати/відсутності Код системи класифікації для розстановки фонду Стан пошкодження не для випозичання Джерельна бібліотека Поточна бібліотека Дата надходження Джерело надходження Ціна Інвентарний номер Total checkouts Повний шифр зберігання Штрих-код Дата коли останній раз бачено Ціна дійсна з Тип одиниці
  Універсальна десяткова класифікація (УДК)     CNTU Library Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 04/04/2025 ЦУЛ 40.00 361205   76я7/Б76 00000023927 04/04/2025 04/04/2025 Книги
  Універсальна десяткова класифікація (УДК)     CNTU Library Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 04/04/2025 ЦУЛ 40.00 361204   76я7/Б76 00000023928 04/04/2025 04/04/2025 Книги