Основи підприємництва і бізнес культури : (Запис № 231)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 06737nam a22002897a 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 231
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле OSt
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250320125848.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 250129s2022 unr||||||f||||00| | ukr d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) 978-617-673-844-2
Terms of availability 250.00 грн.
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Language of cataloging ukr
Transcribing agency ЦНТУ
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Universal Decimal Classification number udc
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Ім’я особи Педько, А. Б.
245 ## - TITLE STATEMENT
Назва Основи підприємництва і бізнес культури :
Remainder of title навч. посіб. /
Statement of responsibility, etc. А. Б. Педько ; М-во освіти і науки України, НМетАУ
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Київ :
Name of publisher, distributor, etc. ЦУЛ,
Дата видання, розповсюдження тощо 2022
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір 168 с.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Зміст:<br/>Вступ<br/>Частина I. Основи підприємницької діяльності<br/>1. Місце, роль та функції підприємництва в економічній системі. Процес заснування власної справи<br/>1.1. Сутність, характеристика й типологія підприємницької діяльності<br/>1.2. Процес заснування власної справи в Україні<br/>2. Види й організаційно-правові форми бізнесу<br/>2.1. Підприємництво без утворення та з утворенням юридичної особи<br/>2.2. Класифікація підприємств<br/>2.3. Сутність й класифікація об'єднань підприємств<br/>3. Організація і регулювання підприємницької діяльності<br/>3.1. Правові системи країн світу як юридичний фундамент підприємницької діяльності<br/>3.2. Законодавче забезпечення підприємницької діяльності<br/>3.3. Договірні взаємини та партнерські зв'язки у бізнесі<br/>Частина II. Етика і культура ведення бізнесу<br/>4. Сутність і функції бізнес-культури<br/>4.1. Культура як соціальне явище та проблеми міжкультурної комунікації<br/>4.2. Сутність, структура й функції бізнес-культури<br/>4.3. Рівні ділової культури<br/>4.4. Взаємозв'язок ділової культури з іншими чинниками внутрішнього й зовнішнього середовища<br/>5. Типологія корпоративних культур<br/>5.1. Диференціація бізнес-культур з урахуванням етнічного чинника<br/>5.2. Типи корпоративних культур<br/>5.3. Авторитарна, демократична й ліберальна культури в ділових організаціях, їх переваги та недоліки<br/>5.4. Зв'язок корпоративної культури із формальними організаційними структурами й процесами<br/>6. Етичні цінності ділових організацій<br/>6.1. Поняття етики бізнесу та її складові<br/>6.2. Етичні (моральні) норми й стандарти<br/>6.3. Структура й зміст кодексів корпоративної поведінки (етики)<br/>Частина III. Діловий етикет як складова бізнес-культури<br/>7. Сучасний діловий етикет<br/>7.1. Діловий етикет як невід'ємна складова корпоративної культури<br/>7.2. Етикет службових відносин<br/>7.3. Історико-культурна специфіка ділового етикету в різних країнах<br/>8. Етичні норми поведінки в офісі й проведення ділових засідань<br/>8.1. Правила ведення ділових телефонних розмов<br/>8.2. Підготовка, організація й проведення ділового засідання<br/>8.3. Новітні тенденції в організації ділових засідань<br/>9. Ділове спілкування у неформальній обстановці<br/>9.1. Ділові переговори як ключовий елемент ділового спілкування<br/>9.2. Особливості проведення ділового обіду<br/>9.3. Етичні норми поведінки за столом<br/>10. Формування іміджу та стилю ділової людини<br/>10.1. Зовнішній вигляд як засіб створення іміджу підприємця<br/>10.2. Класичні підходи до формування гардеробу ділової людини<br/>10.3. Невербальні засоби комунікації у діловому середовищі<br/>Література<br/><br/>Анотація:<br/>У навчальному посібнику викладено теоретичні, методичні й прикладні аспекти ведення підприємницької діяльності. Розкрито сутність, структуру, функції бізнес-культури, наведено типологію корпоративних культур. сформульовано етичні цінності ділових організацій.<br/>Особливий акцент зроблено на питаннях ділового етикету, організації та проведення ділових засідань і переговорів, ділового спілкування у неформальній обстановці. формування іміджу та стилю ділової людини, використання невербальних засобів комунікації.<br/>Призначений для студентів спеціальності 076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність.
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Підприємництво
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Етика бізнесу
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Діловий етикет
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term імідж ділової людини
710 2# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС--НАЗВА ОРГАНІЗАЦІЇ
Назва компанії чи юрисдикції як елемент запису Міністерство освіти і науки України
710 2# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС--НАЗВА ОРГАНІЗАЦІЇ
Назва компанії чи юрисдикції як елемент запису Національна металургійна академія України
852 ## - РОЗТАШУВАННЯ
Класифікаційна частина 658:174(075.8)
Item part П24
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Книги
Suppress in OPAC
Класифікаційна частина 658:174(075.8)
Item part П24
Фонди
Стан втрати/відсутності Код системи класифікації для розстановки фонду Стан пошкодження не для випозичання Джерельна бібліотека Поточна бібліотека Дата надходження Джерело надходження Ціна Інвентарний номер Total checkouts Повний шифр зберігання Штрих-код Дата коли останній раз бачено Ціна дійсна з Тип одиниці
  Універсальна десяткова класифікація (УДК)     CNTU Library Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 29/01/2025 ЦНТУ 250.00 365976   658:174(075.8)/П24 00000028580 29/01/2025 29/01/2025 Книги
  Універсальна десяткова класифікація (УДК)     CNTU Library Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 29/01/2025 ЦНТУ 250.00 365977   658:174(075.8)/П24 00000028581 29/01/2025 29/01/2025 Книги