PR для менеджерів та маркетологів : (Запис № 241)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 04626nam a22002777a 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 241
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле OSt
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250320130042.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 250129s2022 unr||||||f||||00| | ukr d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) 978-617-673-117-7
Terms of availability 190.00 грн.
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Language of cataloging ukr
Transcribing agency ЦНТУ
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Universal Decimal Classification number 659.4(075.8)
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Ім’я особи Примак, Т. О.
245 ## - TITLE STATEMENT
Назва PR для менеджерів та маркетологів :
Remainder of title навч. посіб. /
Statement of responsibility, etc. Т. О. Примак
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Київ :
Name of publisher, distributor, etc. ЦУЛ,
Дата видання, розповсюдження тощо 2022
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір 202 с.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Зміст:<br/>1. Що таке PR і навіщо він потрібен?<br/>2. PR в системі чи система в PR?<br/>3. Кому віддати пріоритет: власній PR-службі чи PR-агенції?<br/>4. З чого розпочати і як працювати?<br/>Алгоритм планування PR-кампанії<br/>Діагностування проблеми та проведення ситуативного аналізу<br/>Вивчення мети та постановка завдань PR-кампанії<br/>Безліч ідей та як з них обрати найкращу?<br/>Інформаційна модель — підсумковий документ: правила оформлення<br/>5. Які документи і як підготувати?<br/>5.1. Інформаційний привід — основа підготовки документів для роботи з ЗМ<br/>Пресреліз<br/>Бекграунд<br/>Факт-лист і факт-довідка<br/>Лист<br/>Стаття<br/>Запрошення, проспект, буклет, брошура, листівка<br/>5.2. Інші засоби взаємодії підприємства та ЗМІ<br/>Інтерв'ю<br/>Пресконференція<br/>Брифінг<br/>Промова, виступ<br/>Переговори<br/>Презентації<br/>Престур, або День преси<br/>Івент-маркетинг<br/>5.3. Внутрішній PR<br/>6. Мислимо стратегічно, плануємо PR-кампанії<br/>Позиціонування підприємства, торгової марки, особи<br/>Піднесення підприємства, торгової марки, особи<br/>Антиреклама, або зниження іміджу<br/>Відмежування від конкурентів<br/>7. Комунікативні технології в PR<br/>8. Як оцінити ефективність того, що зроблено?<br/>9. Користі вправи<br/>Рекомендована література<br/><br/>Анотація:<br/>Книга дає конкретні відповіді на запитання, з якими весь час зіштовхуються фахівці у сфері PR: "З чого починати?", "Як з допомогою PR сформувати гідне інформаційне поле компанії?", "Як спланувати і організувати PR-діяльність на підприємстві?", "Які документи підготувати і як їх правильно оформити?", "Які напрями в PR-діяльності слід вважати пріоритетними?", "Як оцінити ефективність того, що вже зроблено?".<br/>Велика кількість практичних прикладів, неординарних та цілком реальних ситуацій, з якими часто зіштовхуються вітчизняні підприємства зацікавлюють, викликають азарт та допомагають опанувати матеріал. Книга супроводжується корисними вправами та кейсами для самостійної роботи читача.<br/>Книга стане помічником у налагоджуванні PR-діяльності у сфері бізнесу, адресована керівникам підприємств, менеджерам, працівникам відділів маркетингу, PR-служб та агенцій, рекламістам, а також студентам вищих навчальних закладів та аспірантам.
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Паблік рилейшнз
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term PR-служба
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term PR-агенція
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term PR-кампанія
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term реклама
852 ## - РОЗТАШУВАННЯ
Класифікаційна частина 659.4(075.8)
Item part П76
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Книги
Suppress in OPAC
Класифікаційна частина 659.4(075.8)
Item part П76
Фонди
Стан втрати/відсутності Код системи класифікації для розстановки фонду Стан пошкодження не для випозичання Джерельна бібліотека Поточна бібліотека Дата надходження Джерело надходження Ціна Інвентарний номер Total checkouts Повний шифр зберігання Штрих-код Дата коли останній раз бачено Ціна дійсна з Тип одиниці
  Універсальна десяткова класифікація (УДК)     CNTU Library Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 29/01/2025 ЦНТУ 190.00 365938   659.4(075.8)/П76 00000028597 29/01/2025 29/01/2025 Книги