Маркетинг : (Запис № 2530)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 02393nam a2200241 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 2530
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле OSt
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250415180442.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 220214s2009 unr||||||f||||00| |yukr d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) 978-966-346-629-3
Terms of availability 200.00 грн.
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Language of cataloging ukr
Transcribing agency ЦНТУ
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Universal Decimal Classification number 339.138(075.8)
245 00 - TITLE STATEMENT
Назва Маркетинг :
Remainder of title підручник /
Statement of responsibility, etc. за ред. А. О. Старостіної
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Київ :
Name of publisher, distributor, etc. Знання,
Дата видання, розповсюдження тощо 2009
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір 1072 с.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Зміст:<br/>Суть сучасної теорії маркетингу<br/>Споживачі промислової продукції<br/>Маркетингові дослідження: еволюція, суть, основні етапи<br/>Специфіка проведення та методи некомерційних маркетингових досліджень<br/>Статистична обробка маркетингової інформації<br/>Методи проведення соціально-економічних вибіркових досліджень<br/>Методи прогнозування рівня попиту<br/>Сутність та форми ринкових стратегій підприємства<br/>Формування конкурентної стратегії підприємства<br/>Формування стратегії позиціонування<br/>Розробка товарної стратегії<br/>Маркетингова інноваційна діяльність<br/>Управління інноваційною діяльністю підприємства<br/>Аналіз господарського портфеля підприємства<br/>Управління брендами<br/>Маркетингова цінова політика<br/>Маркетингова політика розподілу<br/>Обслуговування споживачів<br/>Маркетингова логістика<br/>Система маркетингових комунікацій<br/>Стратегія просування товарів<br/>Міжнародний маркетинг<br/>Маркетингові ризики
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Маркетинг
653 0# - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term ситуаційні вправи
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Старостіна, А. О.
852 ## - РОЗТАШУВАННЯ
Класифікаційна частина 339.138(075.8)
Item part М26
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Suppress in OPAC
Тип одиниці Книги
Класифікаційна частина 339.138(075.8)
Item part М26
Фонди
Стан втрати/відсутності Код системи класифікації для розстановки фонду Стан пошкодження не для випозичання Джерельна бібліотека Поточна бібліотека Дата надходження Джерело надходження Ціна Інвентарний номер Total checkouts Повний шифр зберігання Штрих-код Дата коли останній раз бачено Ціна дійсна з Тип одиниці
  Універсальна десяткова класифікація (УДК)     CNTU Library Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 15/04/2025 в дар Кропівний 200.00 364978   339.138(075.8)/М26 00000027537 15/04/2025 15/04/2025 Книги