Стратегічне управління : (Запис № 272)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 09631nam a22003857a 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 272
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле OSt
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250320144711.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 250204s2022 unr||||||f||||00| | ukr d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) 978-966-364-903-0
Terms of availability 660.00 грн.
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Language of cataloging ukr
Transcribing agency ЦНТУ
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Universal Decimal Classification number 658:005.21(075.8)
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Ім’я особи Довгань, Л. Є.
245 ## - TITLE STATEMENT
Назва Стратегічне управління :
Remainder of title навч. посіб. /
Statement of responsibility, etc. Л. Є. Довгань, Ю. В. Каракай, Л. П. Артеменко
250 ## - ЗАЯВА ПРО ВИДАННЯ
Відомості про видання 2-ге вид.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Київ :
Name of publisher, distributor, etc. ЦУЛ,
Дата видання, розповсюдження тощо 2022
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір 440 с.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Зміст:<br/>Вступ<br/>Розділ 1. Стратегічне управління в діяльності організації<br/>1.1. Концептуальні підходи до управління організацією<br/>1.2. Переваги стратегічного підходу до управління<br/>1.3. Складові системи стратегічного управління<br/>Розділ 2. Діагностика зовнішнього середовища організації<br/>2.1. Діагностика зовнішнього середовища непрямого впливу<br/>2.2. Діагностика зовнішнього середовища безпосереднього впливу<br/>2.3. Методика діагностики галузі<br/>2.4. Ключові фактори успіху та аналіз привабливості галузі<br/>2.5. Оцінювання впливу споживачів<br/>2.6. Оцінювання впливу партнерів та постачальників організації<br/>Розділ 3. Діагностика внутрішнього середовища фірми<br/>3.1. Концептуальні основи діагностики<br/>3.2. Діагностування виробничо-господарської діяльності організації<br/>3.3. Стратегічний потенціал: сутність, структура, оцінка<br/>Розділ 4. Стратегічний аналіз<br/>4.1. Теоретико-методичні основи стратегічного аналізу<br/>4.2. SWOT-аналіз<br/>4.3. Стратегічний баланс потенціалу підприємства<br/>Розділ 5. Конкурентоспроможність організації та методи її визначення<br/>5.1. Основні поняття конкурентоспроможності організації<br/>5.2. Визначення конкурентоспроможності методом, заснованим на теорії ефективної конкуренції<br/>5.3. Оцінювання конкурентоспроможності організації на основі визначення конкурентоспроможності товару<br/>5.4. Оцінювання конкурентної позиції організації методом конкурентних переваг<br/>Розділ 6. Портфельний аналіз у розробці стратегії організації<br/>6.1. Сутність аналізу портфеля бізнесів та його основні етапи<br/>6.2. Матриця Бостонської консультаційної групи "зростання – частка ринку"<br/>6.3. Матриця "привабливість – конкурентоспроможність" ("McKinsey" – "General Electric")<br/>6.4. Модель портфельного аналізу методом «Shell» – DPM<br/>6.5. Матриця фірми Arthur D. Little (ADL/LC)<br/>6.6. Матриця Ансоффа та тривимірна схема Абеля<br/>6.7. Діловий комплексний аналіз (PIMS)<br/>Розділ 7. Стратегії організації<br/>7.1. Класифікація стратегій організації<br/>7.2. Стратегічна піраміда (за А. А. Томпсоном та Дж. Стріклендом)<br/>7.3. Способи розроблення стратегії<br/>7.4. Базові стратегії розвитку бізнесу<br/>7.5. Вибір стратегії фірми<br/>Розділ 8. Конкурентні стратегії<br/>8.1. Види конкурентних стратегій<br/>8.2. Стратегія лідерства за витратами<br/>8.3. Стратегія широкої диференціації<br/>8.4. Стратегія оптимальних витрат<br/>8.5. Стратегія ринкової ніші, або сфокусована стратегія<br/>8.6. Стратегія упередження<br/>8.7. Позиції форми в конкурентному середовищі (за О. С. Віханським)<br/>Розділ 9. Маркетингові та інноваційні аспекти забезпечення конкурентоспроможності організації<br/>9.1. Маркетингові стратегії інноваційних товарів: сутність та типи<br/>9.2. Дослідження ринку інноваційних товарів<br/>9.3. Методичні засади формування маркетингових стратегій інноваційних товарів<br/>9.4. Інноваційні стратегії<br/>9.5. Методичні підходи до розроблення інноваційної стратегії підприємства<br/>Розділ 10. Бенчмаркінг як інструмент вибору стратегічних альтернатив<br/>10.1. Бенчмаркінг: сутність, еволюція, принципи, різновиди<br/>10.2. Розроблення стратегії організації з використанням бенчмаркінгового підходу<br/>10.3. Впровадження бенчмаркінгу<br/>Розділ 11. Реалізація стратегії та управління змінами в організації<br/>11.1. Роль та значення стадії реалізації в процесі стратегічного управління<br/>11.2. Стратегічне планування<br/>11.3. Корпоративна культура та її роль у реалізації стратегії<br/>11.4. Стратегічне лідерство та подолання опору змінам<br/>11.5. Стратегічний контроль<br/>Контрольні питання<br/>Практичні приклади<br/>Література<br/><br/>Анотація:<br/>Надаються методика діагностики зовнішнього та внутрішнього середовища, сучасні підходи до проведення стратегічного аналізу та діагностики потенціалу організації, поглиблено визначення конкурентної позиції та рівня конкурентоспроможності організації, розглянуто бенчмаркінг як інструмент вибору стратегічних альтернатив, наведена класифікація базових і конкурентних стратегій. Значну увагу приділено маркетинговим та інноваційним аспектам забезпечення конкурентоспроможності організації. Запропоновано підходи до використання стратегічного планування, реалізації стратегії і управління змінами в організації, розглянуті питання формування корпоративної культури, роль і значення стратегічного лідерства.<br/>Навчальний посібник розрахований на студентів економічних факультетів вузів і факультетів вищих навчальних закладів III–IV рівнів акредитації, які навчаються за планами підготовки бакалаврів і магістрів відповідного фахового спрямування, для слухачів бізнес-шкіл. керівників усіх рівнів, які цікавляться проблемами та перспективами стратегічного розвитку підприємств і організацій.<br/><br/>Рекомендовано М-вом освіти і науки України
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Стратегічне управління
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term організації
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term фірма
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term діагностика
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term стратегічний аналіз
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term конкурентоспроможність
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term портфельний аналіз
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term стратегії організації
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term інноваційні стратегії
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term бенчмаркінг
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term стратегічне планування
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Каракай, Ю. В.
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Артеменко, Л. П.
852 ## - РОЗТАШУВАННЯ
Класифікаційна частина 658:005.21(075.8)
Item part Д58
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Книги
Suppress in OPAC
Класифікаційна частина 658:005.21(075.8)
Item part Д58
Фонди
Стан втрати/відсутності Код системи класифікації для розстановки фонду Стан пошкодження не для випозичання Джерельна бібліотека Поточна бібліотека Дата надходження Джерело надходження Ціна Інвентарний номер Total checkouts Штрих-код Дата коли останній раз бачено Ціна дійсна з Тип одиниці
  Універсальна десяткова класифікація (УДК)     CNTU Library Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 04/02/2025 ЦНТУ 660.00 365931   00000028569 04/02/2025 04/02/2025 Книги