Інтернет в маркетингу : (Запис № 295)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 12233nam a2200361 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 295
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле OSt
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250319133906.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 250206s2021 unr||||||f|||l0|0 |yukr d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) 978-611-01-0999-1
Terms of availability 520.00 грн.
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Language of cataloging ukr
Transcribing agency ЦНТУ
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Universal Decimal Classification number 339.138:004.7(075.8)
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Ім’я особи Бойчук, І. В.
245 00 - TITLE STATEMENT
Назва Інтернет в маркетингу :
Remainder of title підручник /
Statement of responsibility, etc. І. В. Бойчук, О. М. Музика ; М-во освіти і науки України, Укркоопспілка, ЛТЕУ
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Київ :
Name of publisher, distributor, etc. ЦУЛ,
Дата видання, розповсюдження тощо 2021
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір 511 с.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Зміст:<br/>Передмова<br/>Розділ 1. Сутність інтернету в маркетингу<br/>1.1. Маркетингові можливості Інтернету для організації сучасної бізнес-практики<br/>1.2. Визначення Інтернету та основні етапи його розвитку<br/>1.3. Особливості загальної схеми побудови мережі та основні ресурси Інтернету<br/>1.4. Класифікація сервісів Інтернету та характеристика їх призначення<br/>1.5. Основні причини доцільності ведення бізнесу в Інтернеті<br/>1.6. Роль інтернет-послуг у практичній маркетинговій діяльності<br/>Розділ 2. Характеристика аудиторії мережі Інтернет<br/>2.1. Найвідоміші дослідницькі центри й агентства глобальної мережі<br/>2.2. Соціодемографічні характеристики міжнародної аудиторії Інтернету<br/>2.3. Особливості розвитку української аудиторії Інтернету<br/>2.4. Напрями використання мереж Інтернету різних країн світу<br/>2.5. Методологія дослідження специфіки поведінки вітчизняних інтернет-користувачів та основні прогнози<br/>Розділ 3. Веб-сервери в мережі Інтернет<br/>3.1. Класифікація веб-серверів і їх використання при побудові системи маркетингу в Інтернеті<br/>3.2. Характеристика серверів управління трафіком<br/>3.3. Особливості застосування кінцевих серверів Інтернету<br/>3.4. Призначення та специфіка характеристики пошукових систем<br/>Розділ 4. Комунікаційні характеристики середовища Інтернет<br/>4.1. Загальні особливості комунікаційного середовища Інтернету<br/>4.2. Можливості використання моделей комунікації в мережі для ведення маркетингової діяльності<br/>4.3. Врахування властивостей середовища Інтернету при побудові системи маркетингу<br/>4.4. Характеристика основних аргументів виходу засобів масової інформації в середовище Інтернету<br/>Розділ 5. Концепція маркетингу в середовищі Інтернет<br/>5.1. Концептуальні основи використання мережі Інтернет у маркетинговій діяльності підприємств<br/>5.2. Елементи комплексу маркетингу на інтернет-ринку<br/>5.3. Специфіка реалізації функцій маркетингу в мережі Інтернет<br/>5.4. Різновиди маркетингових досліджень в середовищі Інтернету<br/>5.5. Напрями реалізації маркетингових стратегій підприємства з використанням Інтернету<br/>5.5.1. Товар і товарна політика<br/>5.5.2. Ціна і цінова політика<br/>5.5.3. Система розподілу та збутова політика<br/>5.5.4. Комплекс маркетингових комунікацій<br/>5.5.5. Сервісне обслуговування та підтримка споживачів<br/>5.5.6. Конкуренція<br/>5.6. Особливості та переваги Інтернету в маркетингу<br/>Розділ 6. Формування системи маркетингу підприємства у середовищі Інтернету<br/>6.1. Загальна схема побудови системи маркетингу підприємства<br/>6.2. Послідовність процесу формування веб-сервера підприємства<br/>6.3. Визначення маркетингових цілей розміщення веб-сервера в середовищі Інтернету<br/>6.4. Процес планування маркетингової діяльності підприємства в Інтернеті<br/>6.4.1. формування основної ідеї веб-сервера<br/>6.4.2. Проведення маркетингових досліджень в Інтернеті<br/>6.4. 3. Визначення цільового сегмента споживачів<br/>6.4.4. Формування плану рекламної кампанії в Інтернеті<br/>6.4.5. Створення бюджету<br/>6.4.6. Фінансування<br/>6.4.7. Виконавці проекту<br/>Розділ 7. Позиціювання веб-сервера підприємства в мережі Інтернет<br/>7.1. Вибір місця для розміщення веб-сервера підприємства<br/>7.2. Визначення провайдера послуг для потреб інтернет-маркетингу<br/>7.3. Правила підбору доменного імені для власного веб-сервера<br/>7.4. Підходи до створення й реалізації дизайну веб-сервера фірми<br/>7.5. Створення веб-сторінок сервера й організація зворотного зв'язку з цільовою аудиторією<br/>Розділ 8. Маркетингові підходи до забезпечення ефективності веб-сервера підприємства<br/>8.1. Проведення маркетингових заходів для залучення відвідувачів на сервер<br/>8.2. Характеристика методів ціноутворення на рекламування веб-сервера підприємства<br/>8.3. Визначення ефективності побудови системи маркетингу в середовищі Інтернету<br/>8.4. Оцінка економічної ефективності веб-сервера підприємства<br/>8.5. Оцінка інтеграції веб-сервера з інформаційною системою підприємства<br/>8.6. Визначення маркетингових параметрів ефективності веб-сервера<br/>8.7. Комплексний підхід до оцінювання ефективності інтернет-реклами<br/>Розділ 9. Методи просування в середовищі Інтернет<br/>9.1. Методологічні основи проведення рекламної кампанії в Інтернеті<br/>9.2. Реєстрація веб-сервера в каталогах і пошукових системах<br/>9.3. Банерна реклама як ефективний засіб Інтернет-маркетингу<br/>9.4. Електронна пошта як важливий маркетинговий інструмент популяризації підприємства<br/>9.5. Маркетинг із використанням конференції Usenet і реклами на дошках оголошень<br/>9.6. Класифікація й типові інструменти комунікаційних кампаній в Інтернеті<br/>Розділ 10. Практикум і контрольні тестові завдання<br/>10.1. Практичні завдання<br/>10.2. Розрахункові завдання та ситуаційні вправи<br/>10.3. Контрольні тести за тематикою розділів<br/>Глосарій<br/>Список використаних і рекомендованих джерел<br/>Додатки<br/><br/>Анотація:<br/>У підручнику в доступній формі розглянуто сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу, як важливій сфері економічної діяльності в умовах сучасного розвитку інформаційних і інтерактивних технологій. Визначено особливості функціонування Всесвітньої мережі та можливості формування системи маркетингу підприємства в її середовищі. Висвітлюються маркетингові підходи до оцінки ефективності використання веб-сервера підприємства і методи проведення рекламних заходів у Інтернеті.<br/>Виклад матеріалу проілюстровано рисунками, таблицями і схемами. Наводиться значна кількість інформаційно-аналітичних матеріалів із корисними статистичними даними, що сприяє кращому розумінню сутності напрямів застосування Інтернету в маркетинговій діяльності підприємств. Подано ряд практичних і розрахункових завдань, запропоновано різні ситуаційні вправи. Книга забезпечена питаннями для самоконтролю й контрольними тестами, а наприкінці представлено короткий термінологічний словник і додатки.<br/>Підручник призначений для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, а також практичних працівників різних сфер бізнесу, де мережа Інтернет може використовуватись для вирішення маркетингових завдань.<br/><br/>Затверджено М-вом освіти і науки України
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Маркетинг
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Інтернет
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term інтернет-послуги
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term маркетингова діяльність
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term маркетингові комунікації
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term інтернет-ринок
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term маркетингові стратегії підприємства
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term інтерент-маркетинг
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term інтернет-реклама
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Музика, О. М.
710 2# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС--НАЗВА ОРГАНІЗАЦІЇ
Назва компанії чи юрисдикції як елемент запису Міністерство освіти і науки України
710 2# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС--НАЗВА ОРГАНІЗАЦІЇ
Назва компанії чи юрисдикції як елемент запису Укркоопспілка
710 2# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС--НАЗВА ОРГАНІЗАЦІЇ
Назва компанії чи юрисдикції як елемент запису Львівський торговельно-економічний університет
852 ## - РОЗТАШУВАННЯ
Класифікаційна частина 339.138:004.7(075.8)
Item part Б77
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Книги
Класифікаційна частина 339.138:004.7(075.8)
Item part Б77
Suppress in OPAC
Фонди
Стан втрати/відсутності Код системи класифікації для розстановки фонду Стан пошкодження не для випозичання Джерельна бібліотека Поточна бібліотека Дата надходження Джерело надходження Ціна Інвентарний номер Total checkouts Повний шифр зберігання Штрих-код Дата коли останній раз бачено Ціна дійсна з Тип одиниці
  Універсальна десяткова класифікація (УДК)     CNTU Library Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 06/02/2025 ЦНТУ 520.00 365928   339.138:004.7(075.8)/Б77 00000028684 06/02/2025 06/02/2025 Книги