Планування маркетингу : (Запис № 304)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 11201nam a2200421 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 304
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле OSt
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250214114451.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 250206s2024 unr||||||f|||l000 |yukr d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) 978-617-673-202-0
Terms of availability 530.00 грн.
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Language of cataloging ukr
Transcribing agency ЦНТУ
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Universal Decimal Classification number 339.138(075.8)
245 00 - TITLE STATEMENT
Назва Планування маркетингу :
Remainder of title навч. посіб. /
Statement of responsibility, etc. О. А. Овєчкіна, Д. В. Солоха, К. В. Іванова [та ін.]
250 ## - ЗАЯВА ПРО ВИДАННЯ
Відомості про видання 2-ге вид., перероб. та доп.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Київ :
Name of publisher, distributor, etc. ЦУЛ,
Дата видання, розповсюдження тощо 2024
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір 352 с.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Зміст:<br/>Вступ<br/>Заліковий модуль 1. Формування концепції сучасного маркетингу<br/>Змістовий модуль 1. Еволюція основних концепцій маркетингу та їх характеристика<br/>1.1. Маркетинг: єдність концепції управління господарюванням підприємства (організацій) та їх практичної діяльності на ринкових засадах<br/>1.2. Розвиток ринку та еволюція концепцій маркетингу<br/>1.3. Соціально-етичний маркетинг та його місце в системі концепцій маркетингу сучасних підприємств<br/>Змістовий модуль 2. Сучасна модель маркетингу та її особливості<br/>2.1. Концепція маркетингу як системи взаємодій фірми з ринковими суб'єктами: сутність, функції та матриця цілей<br/>2.2. Структура та комплекс маркетингу фірми в системі чинників маркетингового середовища<br/>2.3. Типи й види організаційної структури маркетингу взаємодій компанії та їх особливості<br/>2.4. Основні види маркетингу взаємодій та їх класифікація. Взаємозв'язок традиційних і сучасних напрямів маркетингової діяльності фірми<br/>Змістовий модуль 3. Управління маркетингом взаємодій фірми та його підсистеми<br/>3.1. Етапи управління маркетингом та їх характеристика<br/>3.2. Основні підсистеми інтегрованої моделі управління маркетингом взаємодій фірми<br/>3.3. Планування в системі складових маркетингового менеджменту фірми<br/>3.4. Особливості ухвалення управлінських рішень в системі маркетингових комунікацій фірми<br/>Змістовий модуль 4. Методологічні підходи до планування маркетингу<br/>4.1. Основні етапи планування маркетинг-взаємодій фірми<br/>4.2. Загальні підходи до складання маркетингових планів. Класифікація планів маркетингу<br/>4.3. Основні показники плану маркетингу<br/>4.4. Система маркетингового контролю та її особливості<br/>Змістовий модуль 5. Особливості стратегічного планування маркетингових комунікацій фірми<br/>5.1. Процес, технологія й дизайн планування стратегічних маркетинг-взаємодій фірми<br/>5.2. Основні підходи до визначення маркетингової стратегії фірми. Види стратегій маркетингу<br/>5.3. Стратегічне планування й STP-маркетинг: проблеми сегментації цільового ринку<br/>5.4. Правила ухвалення стратегічних планових рішень у сфері маркетингової діяльності фірми<br/>Змістовий модуль 6. Тактичне планування маркетингової діяльності компанії<br/>6.1. Стратегія й тактика планування маркетингу: проблеми взаємозв'язку<br/>6.2. Основні етапи й процедури тактичного планування маркетингових взаємодій фірми<br/>6.3. Особливості ухвалення тактичних рішень у сфері маркетинг-взаємодій компанії<br/>Заліковий модуль 2. Політика планування маркетинг-мікс компанії<br/>Змістовий модуль 7. Особливості планування товарної політики фірми<br/>7.1. Маркетингове трактування товару та його основні характеристики<br/>7.2. Товарний субмікс в системі маркетингових взаємодій фірми. Стратегічні й тактичні цілі товарної політики<br/>7.3. Розробка й реалізація товарної політики компанії<br/>Змістовий модуль 8. Цінова політика компанії та її планування<br/>8.1. Ціновий субмікс і його структура. Основні напрями цінової політики фірми<br/>8.2. Процес вибору маркетингових підходів і методів визначення цін. Чинники, що впливають на ціноутворення<br/>8.3. Етапи планування цінової політики компанії та їх особливості. Види цінових стратегій маркетингу<br/>Змістовий модуль 9. Планування розподільно-збутової політики фірми та її особливості<br/>9.1. Розподільний субмікс маркетингу. Цілі й задачі розподільно-збутової політики компанії<br/>9.2. Вибір каналів розподілу продукції. Основні підсистеми управління розподільно-збутовою мережею<br/>9.3. План продажу (збуту) і особливості його розробки<br/>9.4. Основні рішення, що приймаються фірмою в сфері маркетинг-логістики. Стратегії маркетинг-логістики<br/>Змістовий модуль 10. Планування комунікаційної політики маркетингу<br/>10.1. Комунікаційних субмікс маркетингу взаємодій та його структура. Цілі й основні напрями комунікаційної політики фірми<br/>10.2. Способи формування попиту й стимулювання збуту. Планування рекламної діяльності фірми, особистих продаж і зв'язків з громадськістю<br/>10.3. Особливості планування нових форм просування товарів фірми. Спонсоринг. Продукт-плейсмент. Брендинг<br/>Змістовий модуль 11. Основні засади екологічного маркетингу<br/>11.1. Сучасний стан навколишнього середовища внаслідок впливу економіки<br/>11.2. Поняття концепції екологічного маркетингу<br/>11.3. Підходи до визначення категорії "екологічно чистий товар"<br/>11.4. Екологічна політика підприємства<br/>Завдання для самостійної роботи<br/>Перелік рекомендованої літератури<br/>Глосарій<br/><br/>Анотація:<br/>У навчальному посібнику комплексно висвітлені загальнотеоретичні й практичні основи формування та функціонування основних засад планування маркетингу, взаємодії його складових з системоутворюючими елементами підприємства. методів свідомого впливу на економіку фірми. Особливу увагу приділено теоретико-методологічним питанням планування маркетингу як в оперативних умовах, так й в довгостроковій пролонгованій перспективі, методам і технологіям позиціонування підприємства в ринковому середовищі з притаманним йому ризиком та невизначеністю.<br/>Навчальний посібник призначено для студентів всіх форм навчання економічних спеціальностей. Може бути корисним в практичній діяльності менеджменту всіх рівнів, осіб, відповідальних за прийняття комплексних управлінських рішень, спрямованих на забезпечення ефективності діяльності сучасних підприємств України.<br/><br/>Рекомендовано М-вом освіти і науки України<br/>
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Маркетинг
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Планування
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term підприємства
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term управління маркетингом
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term маркетинговий менеджмент
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term маркетингові комунікації
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term маркетингові стратегії
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term товарна політика
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term цінова політика
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term розподільно-збутова політика
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term реклама
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term екологічний маркетинг
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Овєчкіна, О. А.
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Солоха, Д. В.
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Іванова, К. В.
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Морєва, В. В.
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Бєлякова, О. В.
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Балакай, О. Б.
852 ## - РОЗТАШУВАННЯ
Класифікаційна частина 339.138(075.8)
Item part П37
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Книги
Класифікаційна частина 339.138(075.8)
Item part П37
Suppress in OPAC
Фонди
Стан втрати/відсутності Код системи класифікації для розстановки фонду Стан пошкодження не для випозичання Джерельна бібліотека Поточна бібліотека Дата надходження Джерело надходження Ціна Інвентарний номер Total checkouts Повний шифр зберігання Штрих-код Дата коли останній раз бачено Ціна дійсна з Тип одиниці
  Універсальна десяткова класифікація (УДК)     CNTU Library Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 06/02/2025 ЦНТУ 530.00 365923   339.138(075.8)/П37 00000028610 06/02/2025 06/02/2025 Книги