Pyton: алгоритмізація та програмування : (Запис № 315)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 17248nam a2200265 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 315
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле OSt
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250324112305.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 250207s2023 unr||||||f|||l000 |yukr d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) 978-617-7519-74-3
Terms of availability 450.00 грн.
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Language of cataloging ukr
Transcribing agency ЦНТУ
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Universal Decimal Classification number 004.432Python(075.8)
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Ім’я особи Висоцька, В. А.
245 00 - TITLE STATEMENT
Назва Pyton: алгоритмізація та програмування :
Remainder of title навч. посіб. /
Statement of responsibility, etc. В. А. Висоцька, О. В. Оборська ; М-во освіти і науки, Львівська політехніка
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Львiв :
Name of publisher, distributor, etc. Новий Світ – 2000,
Дата видання, розповсюдження тощо 2023
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір 515 с.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Зміст:<br/>Розділ 1. Основи програмування<br/>1.1. Парадигми програмування<br/>1.1.1. Системне програмування<br/>1.1.2. Структурне та процедурне програмування<br/>1.1.3. Модульне та об’єктно-орієнтоване програмування<br/>1.1.4. Функційне програмування<br/>1.2. Середовище програмування та програмне забезпечення для Python<br/>1.2.1. Інтерактивний режим<br/>1.2.2. Створення скриптів<br/>1.3. Математичні операції на Python<br/>1.4. Порядок виконання операцій<br/>1.5. Написання програм на Python<br/>1.5.1. Редагування файлів<br/>1.5.2. Запускаємо програму за файлу<br/>1.6. Функція input<br/>Розділ 2. Системи числення<br/>2.1. Позиційні системи числення<br/>2.2. Одиниці виміру інформації<br/>2.3. Двійкова система числення<br/>2.4. Вісімкова система числення<br/>2.5. Шістнадцяткова система числення<br/>2.6. Двійково-вісімкові перетворення<br/>2.7. Двійково-шістнадцяткові перетворення<br/>2.8. Вісімково-шістнадцяткові перетворення<br/>Розділ 3. Типи даних в мові програмування Python<br/>3.1. Булевий тип (bool)<br/>3.1.1. Логічні вирази та логічний тип даних<br/>3.1.2. Логічні оператори, або Булеанівські вирази<br/>3.1.3. Складні логічні вирази<br/>3.2. Числа<br/>3.2.1. Цілі числа (Integer)<br/>3.2.2. Числа з плаваючою комою (float)<br/>3.2.3. Додаткові методи<br/>3.3. Змінні<br/>3.4. Strings як складний тип даних<br/>3.4.1. Екрановані послідовності<br/>3.4.2. Рядки у потрійних лапках чи апострофах<br/>3.4.3. Довжина рядка<br/>3.5. Комплексні числа (complex)<br/>Розділ 4. Основи алгоритмізації<br/>4.1. Поняття алгоритму та способи його подання<br/>4.2. Властивості та класи алгоритмів<br/>4.3. Розроблення програми<br/>4.3.1. Структура модуля в Python<br/>4.3.2. Багатомодульні програми<br/>4.3.3. Помилки<br/>4.3.4. Техніка налагодження (зневаджування) програм<br/>4.4. Розроблення алгоритму програми<br/>4.4.1. Рекурсія<br/>4.4.2. Динамічне програмування<br/>4.5. Приклади бібліотек Python<br/>4.5.1. Matplotlib <br/>4.5.2. Network X<br/>4.5.3. CSV<br/>4.5.4. NumPy<br/>4.5.5. Інші бібліотеки<br/>Розділ 5. Умовний оператор<br/>5.1. Інструкція if<br/>5.2. Оператори "else" та "elif" – коли це не є правдивим (True) виразом<br/>Розділ 6. Цикли в мові Python<br/>6.1. Цикл while<br/>6.2. Відступи<br/>6.3. Цикл for<br/>Розділ 7. Файли<br/>7.1. Відкриття та закриття файлу в Python<br/>7.2. Список режимів доступу до файлу у мові Python<br/>7.3. Інші функції Вводу та Виводу<br/>7.4. Pickles або процес збереження даних у файл<br/>Розділ 8. Кортежі, списки та словники<br/>8.1. Відмінність списків, кортежів та словників<br/>8.2. Незмінюваний тип даних<br/>8.3. Змінювані впорядковані послідовності об’єктів<br/>8.4. Змінюваний невпорядкований набір об’єктів<br/>8.5. Присвоювання для списків<br/>8.6. Порівняння для списків<br/>8.7. Умовні твердження (висловлювання)<br/>8.8. Послідовності<br/>8.9. Операції над послідовностями різних типів<br/>8.10. Процедурний чи декларативний стиль<br/>Розділ 9. Стеки, черги та деки<br/>9.1. Стеки<br/>9.1.1. Реалізація стеку за допомогою масиву<br/>9.1.2. Реалізація стеку за допомогою списку<br/>9.1.3. Системний стек в програмах<br/>9.2. Черги<br/>9.2.1. Реалізація черги за допомогою масиву<br/>9.2.2. Реалізація черги за допомогою списку<br/>9.3. Деки<br/>Розділ 10. Функції<br/>10.1. Використання Функцій<br/>10.2. Параметри та результати функцій – зв’язок з функцією<br/>10.3. Функції як основа структурного програмування<br/>10.3.1. Вхідні та вихідні дані функції<br/>10.3.2. Програма Калькулятор<br/>10.3.3. Визначення власних функцій<br/>10.3.4. Параметри та аргументи функцій<br/>10.3.5. Кінцева програма<br/>10.4. Локальні та глобальні змінні<br/>10.5 Створення функції меню<br/>10.6. Перша "Гра"<br/>10.7. Покращуємо гру<br/>10.8. Складні випадки використання функцій<br/>10.8.1. Функція як аргумент<br/>10.8.2. Функції вищого рівня<br/>10.9. Рекурсія<br/>10.10. Обмеження на глибину рекурсії<br/>10.11. Опрацювання помилок<br/>10.12. Винятки (Exceptions, Ексепшини) – обмеження коду<br/>10.13. Хрестики-нулики на Python (текстовий варіант)<br/>Розділ 11. Графіка та модуль turtle<br/>11.1. Простота роботи з модулем turtle<br/>11.2. Основні команди модуля turtle<br/>11.2.1. Команда "повзати"<br/>11.2.2. Команда "малювати"<br/>11.2.3. Команда "взнати про черепашку"<br/>11.2.4. Команда "інтерактив"<br/>11.2.5. Ще нетривіальні приклади<br/>11.3. Обмеження модуля turtle<br/>11.4. Генератор випадкових чисел<br/>11.5. Цикл for для повторення частини коду<br/>11.6. Список як засіб збереження даних<br/>Розділ 12. Алгоритми пошуку та хешування<br/>12.1. Пошукові алгоритми та їх загальна класифікація<br/>12.1.1. Лінійний пошук<br/>12.1.2. Двійковий (бінарний) пошук елемента в масиві<br/>12.1.3. Пошук методом Фібоначчі<br/>12.1.4. Інтерполяційний пошук<br/>12.1.5. Бінарний пошук із визначенням найближчих вузлів<br/>12.2. Хешування даних<br/>12.2.1. Поняття хеш-функції<br/>12.2.2. Хеш-таблиці<br/>12.2.3. Алгоритми хешування<br/>12.2.4. Динамічне хешування<br/>12.2.5. Методи розв’язування колізій<br/>12.2.6. Уникнення колізій за допомогою ланцюгів<br/>12.2.7. Переповнення таблиці та рехешування<br/>12.2.8. Хеш-функції<br/>12.2.9. Відкрита адресація<br/>12.2.10. Оцінювання якості хеш-функції<br/>12.3. Пошук з використанням хеш-функції<br/>Розділ 13. Алгоритми сортування<br/>13.1. Методи внутрішнього сортування<br/>13.1.1. Сортування обміном (метод бульбашки)<br/>13.1.2. Шейкерне сортування<br/>13.1.3. Сортування вставкою (включенням)<br/>13.1.4. Сортування прямим вибором<br/>13.1.5. Швидке сортування (метод Хоара)<br/>13.1.6. Сортування за допомогою дерева<br/>13.1.7. Сортування за лінійний час<br/>13.1.8. Піраміди<br/>13.1.9. Сортування методом злиття<br/>13.1.10. Методи порозрядного сортування<br/>13.2. Методи зовнішнього сортування<br/>13.2.1. Пряме злиття<br/>13.2.2. Природне злиття<br/>13.2.3. Збалансоване багатошляхове злиття<br/>13.2.4. Багатофазне сортування<br/>Розділ 14. Об'єктно-орієнтоване програмування<br/>14.1. Класи та об’єкти<br/>14.2. Використання класу<br/>14.2.1. Приховування атрибутів класу<br/>14.2.2. Сетери, гетери та делетери<br/>14.2.3. Властивості<br/>14.2.4. Обчислювані властивості<br/>14.3. Конструктори та деструктори класу<br/>14.4. Наслідування<br/>14.5. Поліморфізм<br/>14.6. Інкапсуляція<br/>14.7. Композиція<br/>14.8. Перевантаження операторів<br/>14.9. Вказівники<br/>14.10. Імпортування модулів<br/>14.10.1. Що таке модуль?<br/>14.10.2. І ще кілька фішок по модулях<br/>Розділ 15. Модуль tkinter<br/>15.1. Користувацькі підпрограми і моделювання на основі tkinter<br/>15.2. Моделювання математичних функцій<br/>15.3. Моделювання фізичного явища: тіло, кинуте під кутом до горизонту<br/>15.4. Tkinter замість turtle<br/>15.5. Опрацювання подій після натискання кнопок<br/>15.6. Графічні примітиви tkint<br/>15.7. Згадаємо цикл for та rnd<br/>15.8. Приймаємо рішення або оператор вибору в tkinter<br/>15.9. Деякі задачі для for та while в tkinter<br/>15.10. Мишка залишає слід. Працюємо з інформацією про event в Tkinter<br/>15.11. Робимо першу гру на Python з модулем tkinter: злови кульку<br/>15.12. Починаємо створювати гру "Jumper". Анімація<br/>15.13. Продовжуємо робити гру "Jumper". Об’єкти як екземпляри класів<br/>15.14. Закінчуємо гру "Jumper"<br/>15.15. Створюємо список "кульок" для наступних завдань<br/>15.16. Опрацювання списків в tkinter<br/>15.17. Перевірте себе<br/>Розділ 16. Модуль pygame<br/>16.1. Особливості розроблення комп’ютерних ігор<br/>16.2. Місце Pygame серед інструментів розробки ігор<br/>16.3. Як встановити Pygame<br/>16.4. Вікно відкривається та закривається<br/>16.5. Сцени та меню<br/>16.6. Анімація в русі<br/>16.7. Управління та зіткнення<br/>16.8. Звуки музики<br/>16.9. Шари та групи<br/>16.10. Цілочисельні координати<br/>16.10.1. Render<br/>16.10.2. Фізика<br/>Розділ 17. Модуль NymPy<br/>17.1. Початок роботи<br/>17.1.1. Установка NumPy<br/>17.1.2. Починаємо роботу<br/>17.1.3. Створення масивів<br/>17.1.4. Друк масивів<br/>17.2. Базові операції над масивами<br/>17.2.1. Базові операції<br/>17.2.2. Індекси, зрізи, ітерації<br/>17.2.3. Маніпулювання з формою<br/>17.2.4. Поєднання масивів<br/>17.2.5. Розбиття масиву<br/>17.2.6. Копії та подання<br/>17.3. Random<br/>17.3.1. Шлях перший<br/>17.3.2. numpy.random<br/>17.3.3. Створення масивів<br/>17.3.4. Вибір і перемішування<br/>17.3.5. Ініціалізація генератора випадкових чисел<br/>17.4. Linalg<br/>17.4.1. Підняття ступеня<br/>17.4.2. Розкладання<br/>17.4.3. Деякі характеристики матриць<br/>17.4.4. Системи рівнянь<br/>17.5. 100 NumPy класичних задач<br/>Розділ 18. Python для Web через CGI<br/>18.1. CGI пишемо простий сайт на Python<br/>18.1.1. Настройка локального сервера<br/>18.1.2. Hello, world<br/>18.2. Опрацювання форм та cookies<br/>18.2.1. Отримання даних із форм<br/>18.2.2. Уразливість при екрануванні небезпечних символів<br/>18.2.3. Cookies<br/>18.2.4. Опрацювання Cookies<br/>18.3. Приклад додатку<br/>18.4. Публікація в мережі Інтернет<br/><br/>Анотація:<br/>Навчальний посібник містить матеріал для вивчення основних теоретичних засад, функціональних можливостей та практичного застосування теорії алгоритмів та основ програмування, розроблення прикладних засобів та інформаційних систем аналізу та опрацювання інформації за допомогою алгоритмів на мові Python. Теоретичний та практичний матеріал викладено у доступній формі. Викладання матеріалу супроводжується значною кількістю прикладів, що полегшує його сприйняття та засвоєння. Подається перелік питань та тестів для самоконтролю, а також завдань для самостійного виконання трьох рівнів складності. Навчальний посібник призначений для студентів, що навчаються за спеціальностями 122 "Комп'ютерні науки", 124 "Системний аналіз", 126 "Інформаційні системи та технології" та споріднених спеціальностей, які пов'язані з інформатикою та інформаційними технологіями. Він може бути використаний аспірантами як підґрунтя для наукових досліджень та викладачами як дидактичний матеріал, а також для самостійного вивчення. Книга призначена для спеціалістів із проектування, розроблення та впровадження інтелектуальних систем, систем штучного інтелекту. Інтернет-технологій, фахівців з електронної комерції, Інтернет-маркетингу та Інтернет-реклами, менеджерів комплексних Web-проектів, а також для здобувачів 3-го (освітньо-наукового) рівня вищої освіти в галузі знань 12 "Інформаційні технології". Кожний розділ закінчується переліком питань для самоконтролю, прикладом тестових питань з відповідями та переліком індивідуальних занять для виконання лабораторних робіт.
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Мови програмування
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Python
700 1# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Оборська, О. В.
710 2# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС--НАЗВА ОРГАНІЗАЦІЇ
Назва компанії чи юрисдикції як елемент запису Міністерство освіти і науки України
710 2# - ДОДАТКОВИЙ ОПИС--НАЗВА ОРГАНІЗАЦІЇ
Назва компанії чи юрисдикції як елемент запису Національний університет "Львівська політехніка"
852 ## - РОЗТАШУВАННЯ
Класифікаційна частина 004.432Python(075.8)
Item part В53
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Книги
Класифікаційна частина 004.432Python(075.8)
Item part В53
Suppress in OPAC
Фонди
Стан втрати/відсутності Код системи класифікації для розстановки фонду Стан пошкодження не для випозичання Джерельна бібліотека Поточна бібліотека Дата надходження Джерело надходження Ціна Інвентарний номер Total checkouts Повний шифр зберігання Штрих-код Дата коли останній раз бачено Ціна дійсна з Тип одиниці
  Універсальна десяткова класифікація (УДК)     CNTU Library Читальний зал № 1 (тех. л-ра) 07/02/2025 ЦНТУ 450.00 365685   004.432Python(075.8)/В53 00000028177 07/02/2025 07/02/2025 Книги